معرفی بازی

معرفی، نقد و بررسی بازی Assassin’s Creed Origins

 آنچه که باید در‌مورد بازی‌اساسین‌کرید‌اوریجین‌ بدانید

سلام خدمت مسترگیمی‌های عزیز‌امیدوارم حالتون خوب باشه و پایه باشید تا امروز‌یکی ازمحصولات‌ Ubi Soft رو بررسی کنیم و در‌موردش به صحبت بنشینیم.

البته شاید با‌شنیدن یوبی‌سافت ذهنتون بره روی باگ‌های متعدد و‌چشمگیر‌بازی که بی علت هم نیست و واقعا محصولات یوبی‌سافت کم‌و‌بیش باگ داشته و حرف تازه‌ای نیست اما‌ در این مطلب می‌خواهیم به نقاط مثبت و منفی و قوت وضعف بازی اساسینز‌اوریجین بپردازیم که در نوع خودش شاهکار و بی‌نظیره.

معرفی بازیAssassins‌Creed‌Origins

همان‌طور‌که ازاساسین‌کرید‌اوریجین‌ پیداست بازی در‌مورد منشا اصلی این فرقه قاتلان می‌باشد.

اغلب فرقه اساسین ‌را افسانه می‌دانند اما این فرقه اصالت دارد و‌ظهور و پیدایش اساسینز‌ها در‌ایران میباشد وآن‌ها را با نام حشاشین می‌شناختند.

اصل داستان Assassins‌Creed‌Origins در مورد شخصیت لیلا حسن میباشد که یک محقق در‌زمینه باستان‌شناسی ومومیایی‌ها می‌باشد که اتفاقی به مومیایی‌های بایک و همسرش برمیخورد که با استفاده از تکنولوژی که در دست دارد وارد اطلاعات و حافظه ی بایک میشود و همه وقایع را به چشم میبیند و‌حس می‌کند و … .

داستان Assassins‌Creed‌Origins روایت شده در‌مصر باستان می‌باشد و‌نزدیک به اواخر‌دوران بطلمیوس یعنی درسال های 44.49 میلادی  که همانطور گفته شد این تاریخچه مخفی در یک دنیای واقعی و خیالیست.

در‌گذشته اساسین بوده‌اند و برای ارتقای آزادی و‌همچنین برای صلح می‌جنگیدند این بازی بیشتراز‌اسرارتاریک وافسانه‌های فراموش‌شده پرده‌برداری می‌کند.

Assassins‌:Originsبررسی گیم‌پلی اساسین‌کرید‌اوریجین‌

اساسین‌اوریجینز یک بازی‌اکشن، ماجراجویی و پنهان کاری است که از دیدگاه سوم شخص بازی می‌شود.

معرفی، نقد و بررسی بازی Crash Team Racing
اینجا مشاهده کنید

بازیکنان برای پیشرفت در داستانOrigins، کسب امتیاز،تجربه و کسب مهارت‌های جدید، ماموریت‌ها وسناریو‌های خطی با اهداف تعیین‌شده را کامل می‌کنند.

در‌خارج ازماموریت‌های اوریجینز، بازیکن می‌تواند آزادانه در‌محیط جهان آزاد پیاده، اسب، شتر‌یا قایق گشت و گذار کند تا مکان‌های مخفی بازی را پیدا و سلاح های جدید را کشف و بدست بیاورد.

تصویر‌بازی Assassin's Creed Origins

تصویری از محیط بازی اساسین‌کرید‌اوریجین

دربازی اساسین‌کرید‌اوریجین حالت دیدعقاب، می‌تواند با برجسته کردن دشمنان و اشیاء منطقه‌ای را جستجو کند،عقاب بونلی به نام سنو به عنوان همراه جایگزین شخص می‌شود وبازیکن می‌تواند کنترلش را دست بگیرد و یک منطقه را از‌قبل پیش بینی کند، دشمنانی را برجسته کند که پس از‌بازگشت به کنترل شخصیت اصلی بازی بایک قابل مشاهده خواهد‌بود.

بازیکن در اساسین‌کرید‌اوریجین می‌تواند شکارچیان مختلف را که به عنوان یک همراه برای بازیکن خدمت می‌کنند وبه آن‌ها در برابر دشمنان کمک می‌کنند،رام کند.

Assassins‌Creed‌Origins ازمکانیک‌های جنگ تجدید نظر‌شده برخوردار‌است. عناوین قبلی در مجموعه ازسیستم انیمیشن زوجی استفاده می کردند که به موجب آن شخصیت بازیکن با دشمن درگیرمی‌شود، وطبق یک‌سری انیمیشن از پیش تعیین شده عمل می‌کردند اما در‌این سری ازمکانیک‌های جدیدتری استفاده شده که خیلی‌حرفه‌ای ترشده در‌سبک خودش.

اتمسفرفضای‌بازی Assassins‌Creed‌Origins

فضای بازی اساسین کرید اوریجینز‌واقعا زیباست، فکرش را بکنید محیط باستانی مصر زندگی در کنار‌رودنیل و اهرام‌ثلاثه که هرکدام رازهای نهفته‌ی خودش را دارد که باید رمزگشایی و‌کاوش شود.

شب‌ها زیرنورماه درصحرای‌شنی واقعا لذت‌بخش است تجربه کردن این لحظات ناب وهم‌چنین وجود حیوانات وحشی صحرا و دریایی که جنگیدن با هر‌کدام هیجان خاصی را به همراه دارد.

ناگفته نماند اسب‌سواری یا شتر‌سواری در‌صحرای‌شن یکی از لذت‌های فرعی درکنارطی‌کردن مراحل اصلی اساسین‌کرید‌اوریجین‌ می‌باشد.

معرفی، نقد و بررسی بازی Assassin's Creed Odyssey
اینجا مشاهده کنید

در‌بازی اساسین‌کرید‌اوریجین انواع و اقسام سلاح و زره وابزارجنگی وجود دارد که هرکدام را با‌توجه به قابلیت خاص خودش می‌توان انتخاب کرد.

Assassins‌Creed‌‌Origins همانند نسخه های پیشینش یک بازی جهان‌باز با کلی مراحل اصلی و فرعی می‌باشد.

‌شخصیت بازی اساسین‌کرید‌اوریجین را‌خودتان میتوانید هرطو‌رکه می‌خواهید کنترل کنید یعنی می‌توانید راه درست را بروید یا اینکه به دزدی و‌غارت بپردازید، بستگی به شخصیت خودتان دارد.

مشخصات بازی Assassins‌Creed‌Origins

استودیو سازنده Ubisoft Montreal
ناشر Ubisoft
کارگردان Jean Guesdon Ashraf Ismail
تهیه کننده Martin Schelling
نویسنده Alain Mercieca
تکنولوژی AnvilNext 2.0
برنامه نویس Frédérick Champoux
طراح Eric Baptizat
سبک اکشن-ماجراجویی-سوم شخص-تاریخی-تک‌نفره
ارائه شده برای مایکروسافت-پلی‌استیشن4 ایکس باکس‌وان 

اخبار مهم اساسین‌کرید‌اوریجین‌

بازی Assassins‌Creed‌Origins نظرات مثبت منتقدان را دریافت کرد بسیاری اوریجین ‌‌را بهبودی نسبت به محصولات قبلی خواندند.

آنها ضمن انتقاد از برخی ازگام‌های صحیح اساسین‌کرید‌اوریجین،از داستان، شخصیت‌ها، صداپیشگی، بازی‌های مجدد سیستم‌های بازی، دنیای همه جانبه مصر، دقت تاریخی و‌تصاویر را تحسین می‌کردند وهمین‌طور مسائل فنی هم مورد تحسین قرار‌گرفت.

Assassins‌Creed‌Origins

زمان انتشارAssassins‌Creed‌Origins

اساسین‌کرید‌اوریجین‌ دهمین قسمت از‌مجموعه‌ اساسین‌کرید می‌باشد و‌جانشین سری نهم یعنی سیندی‌کا می‌باشد که در‌سال 2015 ساخته‌شد و‌سری دهم یعنی منشا قاتلان در سال 2017 در 27 اکتبر‌برای پلتفرم‌های ویندوز وایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن4 عرضه شد.

و مجموعه Assassin’s Creed Odyssey  یعنی سری یازدهم مجموعه اساسینز‌کرید می‌باشد وبعد از اوریجینز‌ساخته شد و در‌سال 2018 عرضه شد.

هیچ چیزجزتجربه‌یAssassins‌Creed‌Origins نمی‌تواند حس بازی را به شما منتقل کند.

امیدوارم حتما بازی اساسین‌کرید‌اوریجین تجربه کنید و قسمت‌های بعدی رو هم دنبال کنید و لذت ببرید.

در‌مطلب بعدی درمورد Assassin’s Creed Odyssey به صحبت خواهیم‌نشست.

معرفی، نقد و بررسی بازی Red Dead Redemption 2
اینجا مشاهده کنید

شما چه بازی را پیشنهاد می‌دهید تا در‌موردش مطلب بنویسیم؟

مشتاقانه منتظر ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما در خصوص این مطلب هستم. بدین منظور از قسمت دیدگاه های مطلب استفاده نمایید.

اگر‌در زمینه خرید و فروش کنسول و نصب بازی سوالی دارید یا به مشاوره نیاز دارید از طریق تماس با ما مطرح نمایید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان

یا‌حق

نویسنده:هادی‌کاظمی‌حسینی

Back to list

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *