معرفی بازی

معرفی، نقد و بازرسی بازی The Last Of Us Part 2

خرید بازی لست آف آس 2 -Last Of Us 2

در سال 2013 بازی “آخرین بازمانده ازما” منتشر شد و توانست در مدت کوتاهی نظر گیمرها به خود جلب کند. بازی لست اف آس ازلحاظ های گوناگونی با نسخه‌ی اول خود تفاوت دارد که این تفاوت‌ها بر جذابیت بازی افزوده است؛ برای مثال چهره‌پردازی شخصیت‌ها، گرافیک بازی پیشرفت چشمگیری داشته است و اگر شما نسخه‌ی اول را بازی کرده باشید به‌خوبی تفاوت این دو را متوجه می‌شوید.

معرفی، نقد و بازرسی بازی The Last Of Us 2

بازی لست آف آس 2 به‌عنوان یکی از بازی‌های جنجالی و هیجان‌انگیز این روزها معرفی‌شده است و می‌توان نام این بازی را در صدر لیست بازی‌های برتر دید؛ این بازی فوق‌العاده برای کنسول بازی پلی‌استیشن 4 در دسترس است.

طراحی بازی لست آف آس 2 را می‌توان مرتبط با موضوعات و ویژگی‌های بدی که در یک انسان دیده می‌شود، مانند خشم، غم، انتقام و موارد این‌چنینی دیگر دانست.

5 سال است که از زندان رفتن الی و جوئل گذشته و اکنون در حال گذراندن روزهای خود در کمپ هستند؛ الی در این شرایط 19 ساله است و توانایی بالایی در مبارزه دارد، البته باید گفت این شخصیت در کنار حس جنگنده‌ای که دارد، بسیار شکننده و لطیف است.

خرید بازی Last Of Us 2 لست آف آس 2

یکی از جلوه‌های خاصی که بازی Last Of Us 2 نسبت به نسخه‌ی قبلی دارد، اضافه شدن یک سری ویژگی به شخصیت الی است، برای مثال الی می‌تواند در این نسخه از جایی به‌جای دیگر بپرد که این امکان تا پیش از بازی Last Of Us 2 مهیا نبود؛ در کنار این ویژگی می‌توان به تغییر در شیوه‌ی مبارزه الی نیز اشاره کرد که دیگر از مشت و لگد استفاده نمی‌کند، بلکه با یک چاقو به دشمنان خود حمله‌ور‌می شود و آن‌ها را از بین می‌برد.

در کنار تغییراتی که برای شخصیت اصلی در نظر گرفته‌شده است، باید گفت دشمنان نیز تحولاتی در شیوه‌ی مبارزه‌های خود به وجود آورده‌اند و می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی، مکانی که الی در آنجا ساکن است را شناسایی کنند و با یکدیگر برای به دست آوردن الی نقشه بریزند؛ این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر باعث شده است که هیجان در این بازی به اوج خود برسد و گیمر را در برخی از شرایط شگفت‌زده کند.

داستان بازی The Last Of Us 2

شخصیت جوئل در بازی لست آف آس 2، یک شخصیت آرام و محبوب به نظر می‌آید که دچار موضوعاتی است که هیچ‌وقت آن‌ها را برای کسی نگفته بلکه تنها در ذهن خود به آن‌ها پرداخته است. جوئل برای مدتی درگیر با قارچ ویروسی به نام CordyCeps بود که در آخر خود نیز به آن مبتلا شد و همه گمان می‌کردند که دیگر جوئل در نسخه‌ی دو نقشی نداشته باشد، اما با انتشار تریلر بازی Last Of Us2، تصورات همه با شکست مواجه شد و این شخصیت همچنان حضور دارد و تنها نسبت به 5 سال گذشته‌ی خود پیرتر شده است.

Last Of Us2

بازی Last Of Us 2 یک تجربه بی‌نظیر

بازی لست آف آس 2 یک بازی جذاب و خشن محسوب می‌شود که در طراحی آن از ویژگی‌های آخرالزمانی استفاده‌شده و شما خانه‌هایی را می‌بینید که با گیاهان سبز پوشیده شدند و محیط بازی را تغییر دادند، در کنار جنبه‌های ظاهری محیط، گیمر به‌راحتی متوجه تغییر در شخصیت‌های بازی Last Of Us2 می‌شود.

بازی Last Of Us2 توانست یک حس عجیب را برای گیمر های خود ایجاد کند و آن‌ها را به چالش بکشاند؛ شما در طول بازی لحظات و اتفاقاتی را تجربه می‌کنید که ممکن است خوشتان نیاید و شما را آزار دهد و این موضوع به دلیل خشونت بیش‌ازحد در برخی از صحنه‌های بازی است.

بازی Last Of Us2 را می‌توان یک بازی عالی از جهت طراحی و گرافیک دانست و بابت این موضوع باید از ناتی داگ که این طراحی را داشته است، تشکر کرد، چرا که به دلیل این ویژگی گیمرهای زیادی جذب این بازی شده‌اند و توانسته‌اند از پس چالش‌هایی که سر راه آن‌ها قرار گرفته است، برآیند. محیطی که بازی Last Of Us 2 در آن صورت گرفته، در مقایسه با محیط قسمت اول این بازی، بسیار وسیع‌تر است.

به‌جرئت می‌توان گفت محیط و فضاسازی محیط بازی Last Of Us 2، یکی از زیباترین چیزهایی است که تاریخ تاکنون در مورد بازی‌های کامپیوتری به خود دیده است.

گیم‌پلی بازی The Last Of Us 2

مبارزه کردن در بازی Last Of Us2 یکی از موضوعاتی است که به گیمر حسی عجیب می‌دهد، مخصوصا به دلیل اینکه در این نسخه با دشمنان جدیدی چون سگ‌های نگهبان روبه‌رو می‌شوید که می‌توانند با حس بویایی خود شخصیت بازی را به‌راحتی پیدا کنند و شما از دست آن‌ها در امان نخواهید بود.

گیم پلی خوب بازی Last Of Us2 نمی‌تواند دلیل اصلی که این بازی مورد نظر بسیاری از گیمر ها واقع‌شده است، باشد، بنابراین دلایل دیگری را می‌توان برای این موضوع در نظر گرفت، برای مثال ازآنجایی‌که این بازی بر اساس یک داستان واقعی نوشته‌شده، می‌تواند از محبوبیت بالایی برخوردار باشد که در ادامه نسخه‌ی اول خود که در آن الی یک دختربچه بوده و الان یک دختر جنگجو به‌حساب می‌آید، طراحی‌شده و نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

 

Last Of Us2

شخصیت اصلی بازی Last Of Us 2

الی دوران کودکی خود را در شهر کوچک و ایزوله شده‌ی جکسون گذرانده است ولی در سن 14 سالگی به سبب اتفاقی که رخ می‌دهد، مجبور می‌شود مسافت زیادی را تا سیاتل طی کند تا به هدف خود که عدالت‌خواهی است برسد؛ در نسخه‌ی اول این بازی شاهد داستانی بودیم که در آن کورسویی از امید در دل تاریکی این بازی دیده می‌شد؛ همچنین در آن نسخه یکی از زیباترین رابطه‌های پدر دختری بین الی و جوئل را مشاهده کردیم که همه گیمر ها را تحت تاثیر قرارداد.

شما در این بازی با صحنه‌های بسیار حساسی روبه‌رو می‌شوید که باعث احساس ترس و استرس در شما می‌شود و در کنار این موضوع، نبردهای تن‌به‌تن در این بازی، یک حس خارق‌العاده به شما می‌دهد و در چنین شرایطی شما پا به‌پای الی به قتل دشمنان مشغولید و به‌آرامی به سمت تاریکی هدایت می‌شوید.

قرار گرفتن لحظه‌های خوب در کنار لحظه‌های سخت و دردناک، سبب شده است که تناقض زیبایی در بازی لست آف آس 2 به وجود آید و گیمر از بازی خسته نشود؛ همچنین شما با انجام این بازی می‌توانید چندین حس را باهم تجربه کنید و یک خاطره‌ی به‌یادماندنی برای خود ایجاد کنید.

Last Of Us2

موسیقی متن بازی Last Of Us 2

ناتی‌داگ، برای بار دوم وظیفه‌ی ساخت قطعه‌ی موسیقی لست آف آس 2 را بر عهده‌ی مرد 68 ساله و ماهر عرصه‌ی موسیقی یعنی آقای Gustavo Santaolalla قرارداد؛ موسیقی ساز معروف دو جایزه‌ی اسکار به دلیل موسیقی متن فیلم‌های Babel و کوهستان برو کبک دارد؛ بنابراین به دلیل شناخت مناسبی که از این فضا داشت و همچنین به دلیل اینکه موسیقی نسخه‌ی اول بازی Last Of Us 2 را نیز خودش تهیه‌کرده بود، فرد موردنظر ناتی داگ واقع شد و توانست هنر خود را به رخ همگان بکشد.

شما در بازی Last Of Us نواهایی از گیتار کلاسیک و اسپانیایی می‌شنوید که تاثیر بر اثربخشی بازی می‌گذارد؛ در کنار این موضوع نمی‌توان از صداگذاری قوی که بر روی شخصیت‌ها انجام‌شده است، گذشت و باید اقرار کرد که صداگذاری در بی‌نقص‌ترین حالت ممکن صورت گرفته است.

حتما لست‌اف‌آس را تجربه کنید

امیدوارم از این بازی لذت ببرید

مشتاقانه منتظر ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما در خصوص این مطلب هستم. بدین منظور از قسمت دیدگاه‌های مطلب استفاده نمایید.

اگر در زمینه خرید و فروش کنسول و نصب بازی سوالی دارید یا به مشاوره نیاز دارید از طریق تماس باما مطرح نمایید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان🌷

یا‌‌حق

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *