معرفی بازی

معرفی نقد و بررسی بازی Detroit: Become Human

معرفی بازی Detroit: Become Human

Detroit: Become Human یک بازی ماجراجویی 2018 است که توسط Quantic Dream تولید و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است.

طرح از سه اندروید پیروی می کند: کارا (والوری کاری)، که صاحبش را فراری می دهد تا احساس جدید خود را کشف کند و از یک دختر جوان محافظت کند.

کانر (برایان دخارت)، که کارش شکار اندرویدهای حساس است. و مارکوس (جسی ویلیامز)،که خود را وقف رهایی سایر اندرویدها از بندگی می کند.

detroit-become-humanبازی

Detroit: Become Human براساس نمایش فناوری Quantic Dream در سال 2012 Kara ، که همچنین کری نیز در آن بازی کرده است.

برای تحقیق در این زمینه، توسعه دهندگان از دیترویت، میشیگان بازدید کردند. دیوید کیج نویسنده و کارگردان فیلمنامه را طی بیش از دو سال به پایان رساند. موتوری برای تکمیل بازی ساخته شد و صدها بازیگر قبل از فیلمبرداری و انیمیشن انتخاب شدند. فیلیپ شپارد، نیما فخرارا و جان پائزانو به ترتیب به عنوان آهنگساز برای کارا، کانر و مارکوس خدمت کردند. برای پلی استیشن 4 در مه 2018 و مایکروسافت ویندوز در دسامبر 2019 منتشر شد.

Detroit: Become Human با نقدهای منتقدین روبرو شد، که از صحنه، تصاویر، داستان، شخصیت‌های اصلی، صداپیشگان‌شان، تأثیرات تأثیرگذار بر روایت و ویژگی نمودار جریان تعریف و تمجید می کردند، اما از کنترل حرکت، سو استفاده از تاریخ و تمثیل‌های موضوعی و جنبه های طرح و شخصیت ها. این بازی با فروش بیش از 5 میلیون فروش موفق ترین نسخه Quantic Dream است.

گیم پلی Detroit: Become Human

Detroit: Become Human یک بازی ماجراجویی است که از دید سوم شخص اجرا می شود، که منوط به یک دیدگاه تنظیم شده و قابل کنترل است.

چندین شخصیت قابل بازی وجود دارد که می تواند با ادامه داستان بدون آنها بمیرد؛ در نتیجه، هیچ پیام “بازی بیش از” پس از مرگ یک شخصیت وجود ندارد.

detroit-become-humanبازی

Detroit: Become Human یک بازی ماجراجویی است که از دید سوم شخص اجرا می شود، که منوط به یک دیدگاه تنظیم شده و قابل کنترل است.

چندین شخصیت قابل بازی وجود دارد که می تواند با ادامه داستان بدون آنها بمیرد؛ در نتیجه، هیچ پیام “بازی بیش از” پس از مرگ یک شخصیت وجود ندارد.

شخصیت های قابل پخش بازی دترویت

کانر، اندروید یک بازرس پلیس که وظیفه شکار اندرویدهایی را دارد که از رفتارهای برنامه ریزی شده آنها منحرف شده اند.

کارا، یک اندروید خانه دار که آگاهی مصنوعی ایجاد می کند و مسئول ایمنی یک دختر جوان می شود.

مارکوس ، اندرویدی موقت که پس از به هوش آمدن ، این وظیفه را بر عهده دارد که دیگران مانند او را از بند آزاد کند.

بدست آوردن سرنخ با برجسته سازی و تجزیه و تحلیل محیط با دید تقویت شده، به کانر امکان می دهد تا وقایع پیش از این را بازسازی و پخش کند.

هرچه اطلاعات بیشتر کانر در یک زمان تعیین شده جمع آوری کند، شانس موفقیت در تصمیم گیری برای یک روش عملی بیشتر است.

ماركوس قدرت اعطای اراده آزاد به اندروید و محاسبه نتایج اعمال خاص را دارد.

detroit-become-humanبازی

خلاصه داستان Detroit: Become Human

اندروید سرایدار مارکوس و صاحبش به خانه بازمی گردند و پلیس را از وجود سرقت مشکوک مطلع می کنند.

ماركوس در مواجهه با مرتكب، برنامه ريزي خود را دور مي زند و بدين ترتيب با استقلال كامل به يك اندرويد منحرف تبديل مي شود و پليس را به سمت شليك او در بدو ورود سوق مي دهد.

مارکوس در محل دفن زباله های اندرویدهای شکسته بیدار می‌شود و پس از فرار، جریکو را کشف می‌کند، کشتی شکسته و پناهگاه امن منحرفین.

در آنجا، ماركوس دیگران را برای مبارزه برای حقوق خود گردهم می آورد.

آنها چندین عمل نافرمانی مدنی انجام می دهند، که توجه عموم را به خود جلب می کند و اندرویدهای بیشتری را برای پیوستن به خود جلب می کند. این با حمله FBI به جریکو به اوج خود می رسد.

detroit-become-human بازی

در صورت زنده ماندن، ماركوس و دیگران راهپیمایی آخر را برپا می‌كنند، یا در نتیجه جنگ آغاز می شود یا رئیس جمهور مذاكرات صلح را آغاز می كند.

اندروید کانر، بازرسان پلیس، توسط شرکت CyberLife برای کمک به ستوان هانک اندرسون، الکلی که از اندروید متنفر است، فرستاده می شود.

در طی تحقیقات خود در مورد شیوع انحرافات، آنها یا پیوند می خورند یا از هم می پاشند، بطور بالقوه منجر به خودكشی هانك می شود.

در طول شکار خود برای گروه مارکوس، کانر شروع به انحراف می کند، اما همچنین می تواند برنامه خود را حفظ کند. او سرانجام جریکو را پیدا می کند،جایی که می‌تواند خودش منحرف شود.

در صورت نقص، کانر به CyberLife Tower نفوذ می کند و تمام اندرویدهای آنجا را به انحراف تبدیل می کند.

اگر اینگونه نباشد، او در آخرین اعتراض سعی می کند مارکوس را دزدکی کند، اما توسط یک تیم SWAT یا هانک متوقف می شود.

اگر صلح حاصل شود، کانر می تواند انتخاب کند که مارکوس را هنگام سخنرانی شلیک کند یا نه.

کارا، اندروید یک خانه دار برای تاد ویلیامز و دخترش آلیس، پس از حمله به آنها با او فرار می کند و کارا را منحرف می کند.

کارا و آلیس در این راه با اندروید دیگری به نام لوتر دوست می شوند که در سفر به آنها می پیوندد. آنها به دنبال کمک یک هوادار اندروید هستند و آنها را برای گرفتن گذرنامه به جریکو نشان می دهد.

آنها درگیر حمله می شوند، که ممکن است منجر به مرگ لوتر، کارا و آلیس شود.

کارا همچنین می فهمد که آلیس در واقع یک اندروید است و جایگزین دختری می شود که توسط همسر تاد گرفته شده است.

آنها می توانند با اتوبوس یا قایق خود را به کانادا برسانند، از یک مرکز بازیافت زنده بمانند یا در هر صورت در تلاش می میرند.

پشت صحنه‌ی بازی Detroit: Become Human

دیترویت: Become Human بودجه توسعه 30 میلیون یورو داشت. این بازی بر اساس تظاهرات فناوری PlayStation 3 Quantic Dream 2012 Kara ساخته شده است که واکنش های شدید و جایزه ای را در LA Shorts Fest دریافت کرد.

این فیلم با بازی والوری کاری ، که نقش اصلی را دوباره تکرار می کند. دیوید کیج، نویسنده و کارگردان، می خواست نسخه نمایشی را به یک بازی کامل تبدیل کند، علی رغم اینکه در ابتدا برنامه ریزی نکرده بود، اما کنجکاو بود که چه اتفاقی خواهد افتاد.

او از کتاب “تکینگی نزدیک است” ساخته ری کورزویل الهام گرفته است. آندرویدها با اشاره به اندام های مصنوعی، چگونگی تولید انرژی آنها و حرکت چشم انسان طراحی شده اند.

توانایی های اندروید با توجه به هر یک از حرفه های خاص آنها تعیین می شود. از متخصصان هوش مصنوعی برای تشخیص اینکه کدام پیشرفت تکنولوژیکی بیشترین امکان را دارد، استفاده شد.

همه چیز در مورد بازی دتروید

دیترویت به عنوان مکانی برای احیای مجدد شهری انتخاب شد که پس از کمک تاریخی به صنعت آمریکا در معرض انحطاط اقتصادی قرار گرفت. توسعه دهندگان برای انجام تحقیقات میدانی به دیترویت سفر کردند،عکسبرداری، بازدید از ساختمانهای متروکه و ملاقات با مردم.

نویسنده آدام ویلیامز برای کمک به اتمام و تحقق بخشیدن به داستان استخدام شد. کیج از نمودارها و نمودارها استفاده می کرد تا ببیند به کجا منتهی می شود ؛ با نوشتن “پنج یا شش هزار صفحه یادداشت”، او داستان را به مکعب روبیک تشبیه کرد.

دو صحنه برای نحوه به تصویر کشیدن خشونت لغو شد. بازیگران در جستجوی بیش از 250 بازیگر برای به تصویر کشیدن 513 نقش به لس آنجلس، لندن و پاریس کشیده شدند.

بازیگران به صورت سه بعدی اسکن شدند، سپس از مدل های آنها شخصیت پردازی شد.

پس از آن تیراندازی و انیمیشن انجام شد و در 8 سپتامبر 2017، ضبط عملکرد پس از 324 روز به پایان رسید. توسط 180 نفر از کارکنان Quantic Dream کار شد و همچنین به فیلیپین، چین، ویتنام و هند برون سپاری شد. این بازی دارای 35000 عکس دوربین، 74000 انیمیشن منحصر به فرد و 5.1 میلیون خط کد است.

این بازی پس از چهار سال در تاریخ 23 آوریل 2018 به تولید رسید.

امیدوارم از معرفی این بازی Detroit لذت برده باشید

برای بررسی بازی بعدی کدام عنوان را پیشنهاد می‌دهید؟

مشتاقانه منتظر ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما در خصوص این مطلب هستم. بدین منظور از قسمت دیدگاه‌های مطلب استفاده نمایید.

اگر در زمینه خرید و فروش کنسول و نصب بازی سوالی دارید یا به مشاوره نیاز دارید از طریق تماس باما مطرح نمایید.
با تشکر از همراهی شما عزیزان🌷

یا‌حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *