معرفی بازی

معرفی،نقد و بررسی بازی Vampyr

امیدوارم که حالتون خوب باشه طبق قرار هفتگی‌مون امروزم در خدمتتون هستیم با یک مطلب تازه و جدید در مورد یک سبک بازی جدید و داستانی جدید.

در این بازی قرار است شما یک خون‌آشام و یک متخصص خون شناسی باشید.

اگه براتون جالبه این سبک بازی پس ادامه مطلب رو از دست ندید چون قراره بازی رو بطور کلی معرفی کنیم.

معرفی بازی Vampyr

Vampyr یک بازی ویدیویی اکشن نقش آفرینی است که توسط Dontnod Entertainment ساخته و توسط Focus Home Interactive منتشر شده است.
این برنامه برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در 5 ژوئن 2018 و برای نینتندو سوییچ در تاریخ 29 اکتبر 2019 منتشر شد.
در این داستان چگونگی دریده شدن جاناتان رید، پزشکی که به یک خون آشام تبدیل شده است، بین سوگند هیپوکرات و طبیعت تازه خونخوارش.

در حالی که برخی از نبردهای رئیس اجباری است، اما می توان از بیشتر درگیری ها جلوگیری کرد و بازیکن هیچ تعهدی برای کشتن بی گناهان برای پایان بازی ندارد.

از گزینه های گفتگو برای مکالمه و شکار طعمه برای تغذیه استفاده می شود که قدرت را دوباره پر می کند و شخصیت اصلی را بالا می برد.
در هنگام نبرد با دشمنان، از سلاح ها و توانایی های خارق العاده استفاده می شود.

بازی vampyr

بیشتر بدانیم در مورد بازی ومپایر

در دوران آنفولانزای اسپانیایی، لندن به عنوان دنیای نیمه باز ساختگی متشکل از چهار منطقه عمل می کند، که براساس اقدامات بازیکن نابود می شود.

توسعه دهندگان با سفر به لندن و مشورت با کتب تاریخ و مستندها درباره این محیط تحقیق کردند.

تصاویر با توجه به نکات مرجع ساختگی و واقعی ساخته شده است.
Olivier Deriviere آهنگ اصلی را ساخت و آن را با موسیقی صنعتی تزریق کرد.

این بازی با انتقادات مختلفی از منتقدان روبرو شد، آنها مکانیک بازی اصلی، تنظیمات، توسعه شخصیت و صداپیشگی را ستودند، اما از مبارزه، روایت کلی، مشکلات فنی، جنبه های سیستم مبتنی بر انتخاب و انیمیشن ها انتقاد کردند.

این بازی در عرض ده ماه از یک میلیون نسخه فروش پیشی گرفت.

بازی vampyr

گیم پلی بازی Vampyr

Vampyr یک بازی اکشن نقش آفرینی است که از دید سوم شخص انجام می شود. بازیکن Jonathan E. Reid پزشکی را که خون آشام ساخته شده و عطش خون او را مجبور به کشتن افراد بی گناه می کند کنترل می کند.

برای انجام موفقیت آمیز این کار، او باید عادات اهداف خود را مطالعه و تغییر دهد، سرنخ هایی را جمع آوری کند و با شصت شهروند تحت مراقبت خود در لندن ارتباط برقرار کند، که به عنوان یک جهان نیمه باز ساخته شده ساخته می شود در اطراف مراکز محله ها که به مناطق دیگر بسته شده اند.

یک درخت مهارت پیشرفت توانایی ها را تسهیل می کند، که با امتیازات حاصل از خون و به جای آن، تحقیقات به وجود می آید. تغذیه با خون انسان علاوه بر گشودن قوای خون آشامی جدید، تغذیه نیز فراهم می کند.

بازی vampyr

قابلیت ها را می توان به صورت دستی فعال و منفعلانه ارتقا داد. مهارتهای فعال اقدامات دفاعی، تهاجمی، شفابخشی و تاکتیکی دارند. مهارتهای منفعل باعث افزایش سلامتی، استقامت، اندازه گیری و جذب خون، آسیب نیش و بازسازی و ظرفیت حمل می شوند.

می توان بازی را بدون کشتن شهروندان به پایان رساند، که پوشش رید را به عنوان پزشک به بهترین شکل حفظ می کند، اما او را تقریباً ناتوان در تراز کردن می کند. کشته شدن هیچ کس یکی از چهار پایان را باز می کند.

یک ومپایر چه قابلیت هایی دارد؟

vampyr می تواند مردم را به خون آشام تبدیل کند، و فقط با دعوت می تواند وارد خانه شود. افراد محلی هر کدام زمینه، روابط و روال متفاوتی دارند. در صورت کشته شدن، آنها آخرین فکر خود را ارائه می دهند.

توانایی “Mesmerise” رفتار اهداف ضعیف تر را کنترل می کند، مانند اینکه آنها را مجبور به افشای اطلاعات کند یا آنها را به مناطق کمتر قابل مشاهده هدایت می کند تا بدون جنگ تغذیه کنند.

با داروی دست ساز، رید می تواند زخمی ها و بیماران را بهبود بخشد، که اگر خورده شوند، امتیاز بیشتری کسب می کند؛ میزان ابتلا به آنها را می توان با استفاده از حواس خون آشام مشاهده کرد، همچنین خون را تشخیص می دهد.

هر یک از این چهار منطقه براساس میانگین سلامت شهروندان خود امتیاز کسب می کنند. Reid با استفاده از یک ایستگاه بین راهی به لندن می رود، و اسناد قابل جمع آوری در شهر پراکنده شده اند.

رید با استفاده از توانایی های ماورا طبیعی با دشمنان خود درگیر جنگ می شود.

رید می تواند از سلاح های غیرمجاز غوغا مانند اره و همچنین سلاح های دور از جمله Webley Revolver استفاده کند. او می تواند از ترکیب های سه ضربه ای ، دوج رول و تقلب استفاده کند، او می تواند با خون آشام های دیگری مانند او اشراف زاده هایی که به نام اکن نامگذاری می شوند، مبارزه کند.

انواع ومپایرهای بازی vampyr

خون آشام های فاضلاب معروف به Skals ؛ Vulkod نژاد قوی تری از خون آشام‌ها که شبیه گرگینه ها هستند.

نمرود – خون آشام هایی که نوع خود را شکار می کنند ؛ و گارد پریوان یک جامعه مخفی قاتلان خون آشام.

مبارزات رئیس برجسته شده است، و در برخی موارد اجباری است. Reid با سایر ویژگی های خون آشام، مانند پنجه های Vulkod سازگار است. بهبود سلاح از طریق کار دستی با غارت موارد امکان پذیر است.

بازی vampyr

در حالی که از قدرت خون آشام در نبرد استفاده می کنید، نوار خون شخصیت تخلیه می شود. این او را مجبور به تغذیه می کند تا بتواند بلافاصله قدرت خود را دوباره پر کند.

با نشاط حاصل از کشتن یک انسان، او می تواند خون دشمنان خود را جوشانده، نیزه های خون بیندازد، بمب های مه آلود پرتاب کند و نامرئی شود.

او از کنترل سایه ها برای مخفی کردن خود و ضربه زدن به مخالفان خود استفاده می کند. او می تواند از “فنر” برای مقیاس گذاری مکان ها و شارژ سریع در شکاف ها استفاده کند، که برای جلوگیری از جنگ نیز مفید است.

بازی vampyr

خط داستانی بازی Vampyr

دکتر جاناتان رید، که از جنگ بزرگ در سال 1918 به لندن بازگشت، در یک گور دسته جمعی به عنوان خون آشام بیدار می شود.

غرق در خونخواهی، ناخواسته خواهرش مری را که در همان حوالی بدنبال بدنش بود، می کشد.

رید از شکارچیان خون آشام در خانه ای متروکه پناه می گیرد و شروع به شنیدن صدای مجسم سازنده خود می کند که این یک ویژگی معمولی در فرزندان خون آشام ها است.

فهمیدن لندن با اجساد فراوان است، او دنبال خون به یک میله می رود.
متصدی بار، رید را به ویلیام بیشاپ، حامی مشکوک، نشان می دهد.
بیشاپ گرفتار تغذیه فردی به نام شان همپتون شده و توسط خون آشام لیدی اشبری کشته می شود.

بازی vampyr

دکتر ادگار سوانزی همپتون را نجات داده و رید را برای تمرین پزشکی در بیمارستان پمبروک استخدام می کند.

بیمارستان پمبروک در بازی Vampyr

پس از پیدا شدن اتاق بیمار هریت جونز که در خون پوشیده شده و همپتون ناپدید شده است، رید او را برای بازجویی ردیابی می کند. همپتون اصرار دارد که جونز قتل نکرده و او را به یک پناهگاه زیرزمینی برای خون آشام های فاسد معروف به Skals هدایت می کند، جایی که مشخص می شود جونز مرگ او را جعل کرده است. بعداً رید در خیابان جسدی را کشف می کند که بروشور مادرش را یدک می کشد. او عامل جنایت را به سمت قبرستان در Whitechapel تعقیب می کند و خواهرش مری را با مادرشان Emelyne پیدا می کند، در حالی که فهمید مری در شب تغذیه خود از وی به خون آشام تبدیل شده است. مری قصد دارد او را بکشد تا خود را از شر صدا خلاص کند، اما در تلاش میمیرد. رید قول داد که آنچه در پس همه گیر اسکال وجود دارد را کشف کند، که به گفته وی اشتباه بوده است و آنفولانزای اسپانیایی است.

بازی vampyr

لیدی اشبری به نمایندگی از باشگاه Ascalon، یک انجمن مخفی خون آشام های بالا، از Reid به West End دعوت می کند.

رید با دستور رهبر خود لرد ردگریو، منبع اسكال ها را در این منطقه ریشه‌کن کرد.

سوانزی بعدا ربوده می شود و پس از یافتن محل اقامت، اعتراف می کند که برای بهبودی جونز با خون لیدی اشبری، و در نتیجه ایجاد همه گیری اسکال، تلاش می کند.

وقتی اشبوری فهمید، با شرمندگی فرار می کند. مشخص شده است که نهاد میردین، ​​مدعی نقش سازنده جاناتان، او را برای شکست دادن مادرش موریگان، همچنین به عنوان “ملکه سرخ”، پس از داشتن جونز برای ویران کردن لندن، او را آزار داد.

رید در جنگ موریگان را شکست می دهد و تصمیم می گیرد پس از لیدی اشبری به قلعه خانوادگی خود سفر کند، جایی که او با سازنده خود ویلیام مارشال، اولین ارل پمبروک مخفی شد.

توسعه‌ی بازی Vampyr

توسعه با یک تیم شصت نفره آغاز شد، بعداً به حدود هشتاد نفر رسید، بسیاری از آنها در پروژه قبلی Dontnod Entertainment زندگی عجیب است کار می کردند.

برای مدت کوتاهی، سازنده vampyr در نظر داشت این بازی را در 1950s امریکا تنظیم کند، اما پس از پیوستن کارگردان استیفان بوورگر به پروژه، برای ایجاد روحیه گوتیک با تمرکز بر بیماری همه گیر آنفولانزای اسپانیایی در سال 1918 کنار گذاشته شد در لندن.

نقاشی های فیل هیل، به منظور ایجاد جو، بر سبک هنری تأثیر گذاشت. دونتنود با بازدید از لندن و گرفتن عکس درباره این محیط تحقیق کرد، اما از آنجا که این شهر به طور عمده بازسازی شده بود، از کتب تاریخ و مستندهای مربوط به Whitechapel، اسکله های لندن و جزیره سگ ها نیز مشاوره شد.

منابع ادبی تاریخ مایع: تیمز در طول زمان و کتاب بیانات صورت: نوزادان به نوجوانان به ترتیب بینشی جغرافیایی و انسان شناختی ارائه دادند در حالی که برای اطلاعات پزشکی از مجموعه های تلویزیونی Casualty 1900 و The Knick استفاده شد.

بازی vampyr

آنتونی هاول برای صداگذاری جاناتان رید استخدام شد. شخصیت ها و گفتگوها توسط دو نویسنده فرانسوی نوشته شده و توسط دو بومی زبان به انگلیسی ترجمه شده است.

دونتنود درباره لهجه انگلیس تصمیم گرفت، اگرچه بخش بازاریابی چیزهای بیشتری می خواست. این دوره با استفاده از دو نقطه مرجع واقعی و خیالی برای ایجاد تصاویری که با نورپردازی واقع بینانه و فرایندهای پس از اجرای آن بر روی موتور غیرواقعی تحقق یافته است، مورد بررسی قرار گرفت.

این بازی دارای یک جای ذخیره است، تصمیمی که Dontnod برای انتخاب های درون بازی گرفته تا “تأثیر واقعی و معنی داری” داشته باشد. برای جلوگیری از ذخیره های خراب، آنها سیستم های پشتیبان را پیاده سازی کردند.

پایان به عنوان پزشک یا ومپایر

پایبندی به سوگندنامه بقراطی رید یا طبیعت خون آشام در صدد کشف دوگانه بودن بقای وی به عنوان پزشک و خون آشام است. Olivier Deriviere به عنوان آهنگساز در طول دوره توسعه فعالیت داشت، موسیقی را برای به تصویر کشیدن تنهایی و مبارزه درونی شخصیت اصلی، با موسیقی صنعتی تزریق کرد.

اریک-ماریا کوتوریه ویولنسل را نواخت، که هدف صداهای او از “احساسی” به “حیوان” بود. فلوت باس، پیانو، کنترباس و سیمبالوم (که برای نحوه انعکاس آن دوره در لندن انتخاب شده است) نیز مورد استفاده قرار گرفتند که هر کدام جنبه ای از داستان را مشخص می کردند. Deriviere این گروه کر را نمایانگر نفوذ ظالمانه ای بر شخصیت اصلی دانست و فکر کرد که ترکیب آن با موسیقی صنعتی با توجه به میزان پردازش پس از آن موثر است.

موسیقی متن فیلم vampyr در 3 مه 2018 در Bandcamp منتشر شد و روزی که بازی پخش شد در همه سیستم عامل های دیجیتال اجرا شد. Vampyr در ماه مه 2018 به تولید رسید.

کلام پایانی

امیدوارم از بازی Vampyr لذت ببرید.

این بازی توسط تیم گیم ساب ترجمه شده پس اگه کنسولتون قابلیت جیلبریک شدن داره پس حتما بصورت فارسی اون رو تجربه کنید و لذت ببرید.

این بازی بیشتر سیر داستانی دارد پس اگر به بازی های داستان محور و کشف راز علاقه دارید تجربش کنید.

خیلی ممنون که بازم همراهمون بودید.

برای مطلب بعدی کدام بازی را پیشنهاد میکنید؟ معرفی بازی یا بررسی نکات در مورد کنسول؟

مشتاقانه منتظر ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما در خصوص این مطلب هستم. بدین منظور از قسمت دیدگاه‌های مطلب استفاده نمایید.
اگر در زمینه خرید و فروش کنسول و نصب بازی سوالی دارید یا به مشاوره نیاز دارید از طریق تماس باما مطرح نمایید.
با تشکر از همراهی شما عزیزان🌷

یا‌حق

9 thoughts on “معرفی،نقد و بررسی بازی Vampyr

  1. آرمین گفت:

    واقعا فوق العاده بود . من که حتما بازی میکنم چون عاشق این سبک از بازیام👌👌

    1. hadi kazemi گفت:

      نظر لطفتونه پس حتما امتحانش کنید

  2. zh گفت:

    سلام ،خسته نباشید
    واقعا بازی فوق العاده ایه
    ممنون بابت مطالب کاملتون

    1. hadi kazemi گفت:

      سلام ممنون از نظرتون🌷

  3. امیرعلی گفت:

    مرسی واقعا خوشم اومد

  4. امیرعلی گفت:

    عالی بود و خیلی خوب و کاربردی من که راضی بودم

    1. hadi kazemi گفت:

      🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  5. Mj_Engineer گفت:

    گیم ساب زیرنویسش نکرده فقط اورده تو فروشگاش

    1. هادی گفت:

      سلام دوست عزیز، بله این بازی و یکسری دیگر از بازی ها کار تیم dlfox میباشد که بصورت مجرا با تیم گیم ساب تیم ترجمه دارند و فعالیت میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *