معرفی بازی

معرفی،نقد و بررسی بازی Hitman 2

اگر به دنبال یک بازی در ژانر مخفی کاری و هیجانی هستید این مطلب مربوط به شماست، پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

تصورش را بکنید اینکه شما یک مامور خیلی حرفه ای هستید به نام مامور47 و باید ماموریت های فوق محرمانه ای را انجام دهید گاهی باید یک شخصیت منفی داستان رو بطور خیلی مخفیانه بکشید و گاهی باید لباس های خود را عوض کنید تا همرنگ محیط پیرامون خود شوید تا به شما شک نکنند.

اگر اهل فیلم و دنیای سینما هم باشید باید تا الان متوجه شده باشید که امروز قرار است کدام بازی را معرفی کنیم.

بازی Hitman 2

معرفی بازی هیتمن

Hitman 2 یک بازی ویدیویی مخفی کاری است که توسط IO Interactive ساخته شده و توسط برادران وارنر منتشر شده است.
Interactive Entertainment برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و استادیا (تحت عنوان Hitman: World of Assassination) در 13 نوامبر 2018.
هفتمین بازی است قسمت عمده سریال بازی های ویدیویی Hitman و دومین ورودی در سه گانه World of Assassination، به عنوان دنباله Hitman 2016.
در ادامه قوس توطئه ای که در هیتمن آغاز شد، داستان تک نفره عامل 47 مأمور مهندسی ژنتیک را دنبال می کند در حالی که او “مشتری سایه” مرموز و متحدانش را که تلاش می کنند سازمان مخفی کنترل امور جهان موسوم به پراویدنس را نابود کنند، شکار می کند.
با این حال ، پس از کشف هویت مشتری سایه، او و مدیرش دیانا برنوود طرف خود را تغییر داده و به او در یافتن رهبران پراویدنس کمک می کنند.

Hitman 2 با بررسی های کلی مثبت روبرو شد ، منتقدان آن را بهبودی نسبت به نسخه قبلی خود دانستند. قسمت آخر در سه گانه World of Assassination ،Hitman 3، در تاریخ 20 ژانویه 2021 برای Xbox One ،Xbox Series X،PlayStation 4،PlayStation 5 ،Microsoft Windows ، Nintendo Switch و Stadia منتشر شد. در مطلب بعدی هم راجع به نسخه جدیدی که چند روز پیش از هیتمن منتشر شد می‌پردازیم.

گیم پلی جذاب بازی Hitman 2

“Hitman: Sniper Assassin” به اینجا هدایت می شود. این نباید با Hitman: Sniper Challenge یا Hitman: Sniper اشتباه گرفته شود.

گیم پلی بازی Hitman 2 همانند نسخه قبلی است که یک بازی مبتنی بر پنهان کاری اکشن و ماجراجویی است. بازیکنان عامل 47، یک قاتل قراردادی که در آژانس قراردادهای بین المللی (ICA) کار می کند، از دید شخص سوم شخص کنترل می شوند، زیرا وی برای از بین بردن اهداف جنایی برجسته به نقاط مختلف جهان سفر می‌کند. این بازی دارای هشت ماموریت است که در مکان های مشخصی تنظیم شده اند. به طور خلاصه، ماموریت های بازی (به ترتیب) در هاوک بی در نیوزلند انجام می شود. در پیست اتومبیلرانی در میامی؛ دهکده خیالی سانتا فورتونا در کلمبیا؛ محله های فقیرنشین بمبئی ؛ یک حومه خیالی ورمونت از نهر ویتلتون؛ و جزیره تخیلی Sgàil جایی در اقیانوس اطلس شمالی. محتوای قابل دانلود این بازی، بانک خیالی Milton-Fitzpatrick در شهر نیویورک و جزیره خیالی جزیره Haven در مالدیو را معرفی می کند.

بازی Hitman 2

 بازی Hitman 2 جهان باز نیست!

در این بازی هیتمن گجت های ضربه مغزی معرفی می شود که می توان از آنها برای بیهوش کردن NPC استفاده کرد و کیف را که به بازیکن امکان می دهد سلاح های بزرگ مانند اسلحه های تک تیرانداز را بدون نیاز به susp ظن پنهان و حمل کند، مجدداً معرفی می کند. اعلامیه بازی با انتشار یک حالت چند نفره با عنوان Sniper Assassin همراه بود، که بلافاصله در دسترس کسانی است که Hitman 2 را پیش سفارش می دهند. این حالت همچنین هنگام انتشار بازی هیتمن با تمام نسخه های Hitman 2 همراه بود. در این حالت، بازیکنان وظیفه دارند اهداف را با استفاده از تفنگ تیرانداز در یک محدودیت زمانی مشخص از بین ببرند. علاوه بر مامور 47، بازیکنان همچنین می توانند به عنوان ماموران ICA Knight و Stone بازی کنند، که هر دو به انواع مهمات منحصر به فرد دسترسی دارند. جنبه چند نفره آنلاین این حالت قرار است در برخی از زمان ها قبل از انتشار Hitman 3 از بازی حذف شود، در حالی که حالت چند نفره دیگر یعنی Ghost Mode در تاریخ 31 آگوست 2020 به حالت آفلاین در می آید.

همانند نسخه قبلی بازی هیتمن، Hitman 2 از مأموریت‌های “Elusive Targets” با محدودیت زمانی برخوردار است. بازیگر بریتانیایی شان بین اولین هدف گریزان بازی را به تصویر می کشد. اگر بازیکن مالک آن باشد یا محتوای آن را به عنوان محتوای قابل دانلود برای Hitman 2 خریداری کرده باشد، بازیکنان می توانند همه فصل های Hitman اول را بارگیری کنند که امکان پخش آن را در موتور پیشرفته Hitman 2 فراهم می کند و همچنین بهبودهایی در گیم پلی مانند اجازه دادن به غیر شخصیت‌های بازیکن برای دیدن در آینه.

داستان ماموریت‌های بازی هیتمن

به دنبال وقایع هیتمن، مامور 47 ماموریت خود را برای شکار مرموز “مشتری سایه” برای پراویدنس آغاز می‌کند، یک سازمان مخفی که بیشتر امور جهان را کنترل می کند. کارفرمایان 47 ، آژانس قرارداد بین المللی (ICA) ، اتحادیه ای ناآرام برای جلوگیری از Shadow Client ، که اقدامات او باعث وحشت جهانی شده است ، ایجاد کرده اند و 47 موافقت کرده اند که در ازای آشکار کردن گذشته خود به او کمک کنند. او ابتدا با حذف یکی از ستوان های ارشد مشتری سایه، آلما رینارد، در خانه اش در نیوزیلند، و رابرت ناکس، رئیس فناوری و افسر فنی، به همراه دخترش سیرا، در پیست اتومبیلرانی در میامی. در همین حال، رهبران پراویدنس به دلیل ترور چندین مدیر عامل و سرمایه دار بزرگ تجارت مرتبط با این گروه ، دچار هیجان می شوند. مشتری سایه به طور رسمی لوکاس گری، رئیس سابق امنیتی یوجین کاب، دارنده کلید پرویز، شناخته می شود. گری، از مخفیگاه خود در اروپای مرکزی، برنامه های خود را با اولیویا هال متخاصم دنبال می کند ، و قصد دارد در تلاش برای نابودی پراویدنس 47 کمک را به خدمت بگیرد.

ماموریت کلمبیا

در دهکده سانتا فورتونا، کلمبیا، 47 نفر سه رهبر کارتل دلگادو را که از شبکه قاچاق و ارتباطات تجاری خود برای کمک به گری و شبه نظامیان خود استفاده می کردند، ترور می کنند. دستیار 47، دیانا برن وود، موفقیت مأموریت را هنگام بازدید از قبور خانواده اش در ساری، به پراویدنس گزارش داد. فلاش بک نشان می دهد که او شاهد کشته شدن والدینش توسط یک بمب اتومبیل بوده است، زیرا آنها تلاش کردند شرکت مسئول مرگ برادرش را به دادگاه بکشند. گری و تیمش موردی را از آزمایشگاه شرکت اتر در ژوهانسبورگ می دزدند، و شبه نظامیان او از یک وضعیت گروگان گیری برای آشکار ساختن وجود پراویدنس به جهانیان استفاده می کنند. در همین حال، 47 نفر به بمبئی فرستاده می شود تا ستوان وزیر کاله و دو نفر از همدستان وی را از بین ببرد.

ماموریت ترور 3 نفر در ماموریت کلمبیا

47 مسیر گری را به رومانی دنبال می کند و او را در همان پناهگاهی پیدا می کند که توسط دکتر اورت-مایر ایجاد شده است. گری نشان می دهد که او همچنین یک مهندسی ژنتیکی است که توسط اورت-مایر ایجاد شده است ، و باعث می شود 47 به یاد بیاورد که چگونه از کودکی با گری که آن زمان به عنوان “موضوع 6” شناخته می شود، دوست شد و هر دو قول دادند انتقام افرادی را بگیرند که آنها را به قاتل تبدیل می کند. پس از این افشاگری ، دیانا با گری و هال در برلین ملاقات می کند ، جایی که گری نشان می دهد که اورت مایر عضو پرویزنس بوده است و این سازمان توسط سه عضو اجرایی معروف به “شرکا” کنترل می شود و فرمانده دوم آنها نیز شناخته می شود به عنوان “ثابت”. پس از شکست طرح اصلی گری و 47 برای سرنگونی شرکا، آنها تصمیم گرفتند که خاطرات 47 را پاک کنند ، اگرچه گری قبل از پاک شدن خاطراتش توانست فرار کند. هدف گری تصرف کنستانت است ، زیرا او تنها کسی است که از هویت شرکا اطلاع دارد. با این حال، تنها هدف او این است که 47 هویت اولین کنستانت را از زمانی که دهه ها قبل از بازدید از اورت-مایر بازدید کرده بود ، می دانست. گری فاش می کند که موردی که او در ژوهانسبورگ به سرقت برده بود پادزهر بود که ممکن است از دست دادن حافظه 47 را خنثی کند. در ابتدا که تمایلی به همکاری با گری نداشت ، سرانجام دیانا آرزو می کند که 47 پادزهر را مصرف کند.

بازی Hitman 2

چالش‌های سخت و نفس گیر بازی هیتمن

پادزهر به 47 اجازه می دهد تا به یاد بیاورند که اولین Constant یک افسانه ساز افسانه ای KGB است که فقط به عنوان “Janus” شناخته می شود. به منظور نزدیک شدن به یانوس، دیانا گزارش نادرستی را ارائه می دهد که در آن ژانوس را به عنوان مشتری سایه واقعی تلقی می کند در حالی که ادعا می کند گری فقط یک زیردست است و بهانه 47 لازم را برای ترور یانوس ، که پس از بازنشستگی در شهر حومه ورمونت وایتلتون زندگی می کند، داد. در هنگام اجرای این حمله، 47 مدرکی را پیدا می کند که نشان می دهد یانوس قصد داشته است در یک میهمانی که توسط “انجمن آرک” برگزار می شود، با یک گروه پلوتوکراتیک بقا ملاقات کند. پس از اینکه هال محل برگزاری مراسم را در یک جزیره دور افتاده در اقیانوس اطلس شمالی مشخص کرد، 47 نفر به آنجا سفر می کنند تا کنستانت را از بین ببرند و زوئه و سوفیا واشنگتن را از بین ببرد، رئیس زنان تازه انتصاب شده انجمن آرک ، که هر کدام ماشه تراشه ای را در اختیار دارند. در صورت به خطر افتادن سم کشنده در بدن کنستانت.

پس از مأموریت، کانستانت را به کشتی می برند تا تراشه سم را با جراحی برداشته و در مورد هویت شرکا مورد بازجویی قرار دهند. بعد از اینکه او فهمید که آنها هر یک نماینده سه خانواده ای هستند که خانواده پرویدنس را تأسیس کردند خانواده های اینگرام، کارلایل و استویوزانت 47 و گری برای پیگیری آنها ترک کردند. کنستانت با دیانا تنها مانده و با گفتن اینکه همه چیز راجع به 47 سال نمی داند، به تمسخر ادامه می دهد. فلش بک نهایی نشان می دهد که 47 ساله مسئول مرگ پدر و مادر دیانا بوده است.

کلام آخر

امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه

برای بررسی بازی بعدی کدام عنوان را پیشنهاد می‌دهید؟

مشتاقانه منتظر ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما در خصوص این مطلب هستم. بدین منظور از قسمت دیدگاه‌های مطلب استفاده نمایید.
اگر در زمینه خرید و فروش کنسول و نصب بازی سوالی دارید یا به مشاوره نیاز دارید از طریق تماس باما مطرح نمایید.
با تشکر از همراهی شما عزیزان🌷

یا‌حق

4 thoughts on “معرفی،نقد و بررسی بازی Hitman 2

  1. شایان گفت:

    سلام، دستمریزاد به این همه خلاقیت. دمتون گرم، من به شخصه بازیای مرموز و هیجانی و خیلی دوست دارم این بازیم یه نمونشه. معرکه اس این بازی، مرسی.

    1. هادی گفت:

      خواهش میکنم دوست عزیز

  2. saman گفت:

    بازی خوبی شده واقعا،من که به شخصه لذت بردم، از لحاظ طراحی گرافیگ بازی؛ خیلی قوی کار کردن ،هرچند؛
    هیتمن و اصلا باید به خاطر نوستالژی و خاطره انگیز بودنش بازی کرد

    نقد خیلی کاملی بود خسته نباشید.

    1. هادی گفت:

      ممنون از نظرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *