معرفی بازی

معرفی،نقد و بررس بازی Uncharted: The Lost Legacy

Uncharted The Lost Legacy

این اولین بازی Uncharted بدون ناتان دریک است و به عنوان یک محتوای قابل بارگیری ساده (DLC) شروع شد ، یک داستان جانبی که برای خودش به یک بازی تمام عیار تبدیل شد. سونی اکنون آن را یک ماجراجویی مستقل Uncharted5 می نامد و در آن دو زن به نام های Chloe Frazer و Nadine Ross حضور دارند که جایگزین Drake و Sully به عنوان دزد قهرمان در یک شکار بزرگ گنج شده اند. وقت آن رسیده است که زنان یک سارق گنج یاب و یک مزدور نشان دهند که چه کاری می توانند با انجام دهند.

معرفی بازی Uncharted: The Lost Legacy

Uncharted: The Lost Legacy یکی از انحصاری‌های بزرگ پلی استیشن 4 است که در 22 آگوست آغاز به کار کرد.
بازی Naughty Dog پر از معماهای آشنا، سکانس های اکشن و صعودهای فراوان است، اما شخصیت‌های اصلی این مجموعه جدید وجذاب زن میباشند.
اگرچه The Lost Legacy دارای محیط های زیبا و جدیدی برای کاوش و اینکه کلوئی از گوشی‌های هوشمند خود عکسهای کلکسیونی می گیرد، سفر در آنها بسیار آشنا به نظر می رسد. تنها چیزی که در مورد این بازی تازه است، شخصیت های اصلی هستند، اما آنها یک جفت امیدوار کننده هستند و کسانی که از دنباله فرمول بد نیستند، باید این فرصت را پیدا کنند تا آنها را بشناسند. آنها مطمئناً ثابت کرده اند که ما به دریک احتیاج نداریم.

Lost Legacy-Uncharted 5- آنچارتد 5 - میراث گمشده -کلوئی-نادین- ناتان دریک-آنچارتد-Uncharted

گیم‌پلی بازی Uncharted5 Lost Legacy

Lost Legacy در گیم پلی بازی نیز نظر جذاب می رسد. این با لحظات نمادین عجین شده است که احساس می کنید کنترل یک صحنه اکشن غول پیکر هالیوود را در دست دارید. من عاشق این هستم که چگونه این بخشهای هیجان انگیز همیشه احساس می کنم در لبه چاقو دست و پا می زنم، به سختی در یک قطعه زنده می مانم ، حتی اگر عمدتاً نوشته شده باشند. یک نقشه خوب جهان آزاد باعث کاوش و کنجکاوی می شود و به آن پاداش می دهد، اما به نظر می رسد نقشه Uncharted5 این موارد را از چند طریق فعالانه مجازات می کند.

این بازی دارای یک سطح 4 × 4  است که می توانید با جیپ خود از طریق یک مکان عظیم رودخانه‌ها و کوهستان پرسه بزنید. شما می توانید خوودرو را در گل و لای و سنگ ها برانید.

همچنین می توانید از طریق رودخانه ها سرعت بگیرید و از سربازانی که در تعقیب شما هستند فرار کنید. و می توانید ویرانه های معابد و قلعه ها را به هر ترتیب بررسی کنید. فواصل کشش بسیار زیاد است و شما می توانید آبشارهای دوردست، جانوران رنگارنگ، آسمان آبی و آب واقعاً شگفت انگیز را ببینید. چیزی که من در این سطح دوست داشتم این بود که شما واقعا می توانستید از جیپ خود استفاده کنید، حتی اگر این به معنای رانندگی آن از صخره و سقوط کامل آزاد باشد.

عنصر اصلی که همچنان ما را به سمت ماجراجویی سوق می دهد، پویایی خارق العاده بین کلوئه و نادین است. من واقعاً این واقعیت را دوست داشتم که Naughty Dog این دو شخصیت جانبی را از بازی های گذشته گرفته و در وسط این آتش بار قرار داده است.

Lost Legacy-آنچارتد 5 - میراث گمشده - بازی پلی استیشن 4- بازی پلی استیشن- بازی- سونی - ناتان دریک- کلوئی - نادین- حمل بار- خرید و فروش بازی و کنسول - ترابری از دبی به ایران - باربری از دبی به ایران- تعمیرات کنسول بازی

تصویری از کلوئی شخصیت اصلی بازی آنچارتد5

بسیاری از معماها در طول بازی حلقه های معمول شما برای ایجاد یک تصویر، حرکت آینه ها برای انعکاس چراغ ها و غیره هستند. چند مورد جالب تر هستند، هرچند هرگز خیلی دشوار نیستند، و مطمئناً از صحنه های رزمی طراوت بیشتری دارند.

نظر شخصی در مورد بازی آنچارتد5

نظر شخصی: تقریباً با هر صحنه اکشن از این ماجراجویی شش ساعته، حس متمایز دژاوو داشتم. هر تیراندازی با اسلحه یکبار مصرف بر علیه آدمهای شبه نظامی بی فکر، هر دیواره در هم ریخته‌ای که باید از آن بالا بروم و با لرزش از آن عبور می کنم، و هر سکانس رانندگی شناور درهواپیماهای هندی مستقیماً از بازی های قبلی Uncharted برداشته می شود. یک ایده که احساس تازه بودن می کند، معماهای گاه به گاه مسدود کننده مسیر است که یک پاک کننده عالی برای عمل فراهم می کند. این بازی می داند که چگونه می تواند نگاه شما را به سمت کوچکترین جزئیات جلب کند، که این نشان از هنر، نور و کار دوربین در سینما دارد. البته، بهترین قسمتهای بازی قسمتهایی است که کلوئی و نادین می توانند مهارتهای کوه نوردی خود را با استفاده از مجموعه مکانیک بازیهای قبلی امتحان کنند: استفاده از قلاب دست و پا زدن، چرخش از طناب و کشیدن آن به پایین، بخصوص چسباندن یک پیتون بخشهایی از دیوار برای نگهداری اضافی و غیره. همانند شخصیت اصلی قهرمان Uncharted، ناتان دریک، این بخشها با لحظات خطی خط دار نقطه گذاری می شوند که Chloe معمولاً می تواند بدون هیچ ورودی از بازیکن زنده بماند، و اگر نور و علامت‌های سفید و زرد را دنبال کنید مطمئناً راهی پیدا خواهید کرد.

کاوش در زمینه های آنها ، کشف انگیزه های آنها و تماشای رشد آنها بسیار خارق العاده بود. قابل توجه است که چقدر جفت جابجایی جفت بین لحظات غم انگیز گرانش و فضای کمدی سبک است.

احتمالاً بزرگترین تعارفی که می توانم از داستان و شخصیتها داشته باشم این است که هیچ وقت
با خودم فکر نکردم: “ای کاش ناتان دریک اینجا بود”

زمان انتشار بازی Uncharted: The Lost Legacy

Lost Legacy در رویداد PlayStation Experience در تاریخ 4 دسامبر 2016 همراه با اولین تریلر گیم‌پلی آن اعلام شد.

همه چیز در مورد داستان بازی Uncharted5

کل بازی آنچارتد5 پیرامون شخصیت کلوئی ساخته شده بود، و روایت و طراحی هنری منعکس کننده ذهنیت تیره و تاریک او بود.
Naughty Dog در طراحی میراث گمشده با حفظ عناصر آشنا مانند دم اسبی خود، اما علائم جزئی از پیری، از جمله چین و چروک ها، اهمیت خاصی به طراحی کلوئی داد.
طراحی و سبک مبارزه او با ناتان متفاوت است و در نتیجه انیمیشن های او تغییر کردند. کلوئی هنوز هم یک دزد است. اما در آغاز، او لحظه ای وقت می گیرد تا با یک دختر جوان در بازار صحبت کند. در آن لحظه می توانید مهربانی او و اینکه چگونه کمی از خودش را در کودک بی پدر می بیند، مشاهده کنید. آنها درباره کمی مجسمه طلا که وی با خود حمل می کند صحبت می کنند: خدای هندو گانش. آن لحظه کوچک و آن مجسمه در داستان دارای اهمیت است.

چه نکاتی مخاطب را مجذوب بازی Uncharted5: The Lost Legacy می‌کند؟

تلاش برای طلای گانش ، کلوئی و نادین را به یکی از زیباترین مناظر هر بازی می برد.کلوئی و نادین معابد و قلعه های زیبا و پنهانی را در کوههای سرسبز Ghats غربی هند پیدا می کنند، جایی که ویرانه های امپراتوری Hoysala را کشف می کنند.
کارگردان Naughty Dog شخصیت کلوئه را جالب دانست زیرا قطب نمای اخلاقی او کمی کمترکارگردانی شده از شخصیت Nathan است.
در حالی که او قبلاً برای پاداش به دنبال مصنوعات می گشت، به دلیل ارتباط آن با خانواده اش به تاریخچه مشک گانش علاقه مند است. آنها همچنین علاقمند به بررسی سازوکار مقابله با کلوئی از بازی های قبلی بودند در حالی که او قبلاً برای نجات خود از یک وضعیت خطرناک فرار می کرد، در The Lost Legacy به دلیل رهبری مجبور به استقامت شد.
Naughty Dog احساس می کرد که Chloe به یک شریک با تخصص نظامی احتیاج دارد و نادین برای کار بیشتر پس از Uncharted 4 بسیار ناامید خواهد شد.
نویسندگان احساس می کردند که جذابیت بین شخصیت ها نسبت به ورودی های قبلی به ظرافت احتیاج دارد. در طول توسعه، آنها گاهی اوقات دریافتند که گفتگو بیش از حد دوستانه است و در نتیجه فیلمنامه را تغییر دادند.

نکته قابل توجه در مورد بازی آنچارتد5:

هیچ کس نباید بازی Uncharted5 : The Lost Legacy را بازی کند ابتدا بقیه سریال های ماجراجویی حماسی Naughty Dog را بازی کنید.آنچارتد 5- بازی - آنچارتد 4- پلی استیشن 4 - خرید وفروش بازی و کنسول - بررسی بازی آنچارتد- حمل بار از دبی به ایران- مستر گیم ایران

با این حال، یک عارضه جانبی این است که کسی که بازی آنچارتد5 The Lost Legacy را بازی می کند، چیزهای زیادی را که قبلاً ندیده اند، تجربه نخواهد کرد. این ماجراجویی مستقل که پس از وقایع Uncharted 4 اتفاق می افتد، دارای چشم اندازهای زیبا، اکشن هیجان انگیز و شخصیت های به یاد ماندنی است که از بازی Uncharted5 انتظار داریم.

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.

برای بررسی بازی بعدی کدام عنوان را پیشنهاد می‌دهید؟

مشتاقانه منتظر ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما در خصوص این مطلب هستم. بدین منظور از قسمت دیدگاه‌های مطلب استفاده نمایید.
اگر در زمینه خرید و فروش کنسول و نصب بازی سوالی دارید یا به مشاوره نیاز دارید از طریق تماس باما مطرح نمایید.
با تشکر از همراهی شما عزیزان🌷

یا‌حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *