معرفی بازی

معرفی، نقد و بررسی بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain

Metal Gear Solid V The Phantom Pain

در این مطلب قرار است در مورد یک بازی زیبا صحبت کنیم و اگر این بازی را تجربه نکردید حتما آن را بازی کنید.

اگه میخوای بیشتر درمورد این بازی بدونی ادامه این مطلب رو از دست نده. این بازی ساخته هیدئو کوجیما کارگردان معروف بازی های ویدئویی میباشد.

بیشتر درمورد هیدئو کوجیما بدانید

هیدئو کوجیما پسر جوانی بود، پدر و مادرش یک مراسم روزمره را معرفی کردند. هر شب خانواده می نشستند تا با هم یک فیلم تماشا می کردند. کوجیما تا پایان فیلم اجازه نداشت به رختخواب برود. به گفته وی، تجربه او “نقطه مقابل” چگونگی تجربه آن برای اکثر کودکان بود. آن بچه ها باید گل کلم خود را تمام می کردند. کوجیما باید کاپولای خود را تمام می کرد. این آیین کودکی عشق عمیقی به سینما در کوجیما ایجاد کرد که می توان آن را در طول سری بازی های ویدیویی مضمون نظامی متال گیر که او در سه دهه گذشته کارگردانی کرده مشاهده کرد.

این بازی مجلل، لوکس، پیشگامانه و اثبات مثبت بودن هیدئو کوجیما در زمینه رسانه است.

 معرفی، نقد و بررسی بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain 

 مختصری از سناریوی بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain

سال 1984 است و شما رئیس بزرگ، یک پیمانکار نظامی خصوصی هستید، که در درجه اول در افغانستان و زائر کار می کنید، وظایف مستقل را به عهده می گیرید، مثلاً اسیران جنگی را از روس ها نجات می دهید، یا دارایی های استراتژیک نظامی را منفجر می کنید.

این داستان در سال 1984، نه سال پس از وقایع Ground Zeroes و یازده سال قبل از وقایع Metal Gear واقع شده است، ماجرا این است که رهبر مزدور مار “Venom” را که قصد داشت به افغانستان تحت اشغال شوروی و منطقه مرزی آنگولا و زائر برود، مجازات کرد انتقام دقیق از افرادی که نیروهای او را نابود کردند و در اوج Ground Zeroes نزدیک به کشتن او بودند. این برنامه عنوان جاسوسی تاکتیکی را که برای اولین بار در Metal Gear Solid: Peace Walker استفاده شد، حمل می کند.

Big Boss کیست ؟

Big Boss یک سرباز گرگ تنها و ترک خورده است که کیسه ای ته ماری پوپینز و پر از ابزار و اسباب بازی را به همراه دارد و توسط تیم پشتیبانی فزاینده ای به خانه پشتیبانی می شود.

Big Boss وقت زیادی را برای سرعت بخشیدن به بازیکنان تلف نمی کند، اما به آنها می گوید که آنها در یک مأموریت انتقام جویی هستند، مأموریت بازسازی ارتش خصوصی بزرگ و پررونق. Big Boss در موقعیت های مخفی کاری و جنگی، تعداد زیادی سلاح، ابزار و تاکتیک در اختیار دارد.

او می تواند به آرامی در یواشکی فرو رود، دشمنان را با دارت های آرام کننده ناک اوت کند و یا با شور و وحشی قاتلانه، حملات هوایی و تیرانداز از خفا را در پایگاه ها آغاز کند تا زمانی که همه افراد مستقر در آنجا کشته شوند.

Big Boss همچنین تعداد معدودی متحد، به نام دوستان در بازی، به دست می آورد که می توانند برای کمک به او در مأموریت ها مستقر شوند. اولی که D-Horse نام دارد، چیزی بیشتر از وسیله نقلیه برای حمل Big Boss از نقاط A به B به C عمل می کند. چگونگی بازی The Phantom Pain را تغییر دهید. اینکه چه کسی را برای اعزام انتخاب می کنید بستگی به نحوه ترجیح شما برای نزدیک شدن به مأموریت های The Phantom Pain دارد. او مانند نسخه خلبان اتوماتیک سیستم علامت گذاری Phantom Pain است و من در بسیاری از ماموریت ها سهم وی را بسیار ارزشمند می دانم. شما می توانید بزرگترین دکمه زمینه ای The Phantom Pain را با DD نوازش کنید.

معرفی، نقد و بررسی بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain

معرفی بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain

ریتم های آشنای Metal Gear در خزیدن کماندویی از میان چمن های بلند، جلب نگهبانان با ضربه و سوت های دقیق و بیرون آمدن از دارت های آرام بخش همه وجود دارد.

کهنه سربازان سال گذشته Ground Zeroes همچنین صفحه بدون سر و صدا و حالت رفلکس ضروری را تشخیص می دهند، که باعث می شود چند لحظه حرکت آهسته در لحظه ای که توسط یک نگهبان مشاهده می شود، ایجاد کند و لحظه ای لطف پیدا کند. می تواند تلاش کند که اسیر کننده شما ناتوان شود. فضای بازی وسیعی که درآن کار می کنید کمتر آشنا است، یا با پای پیاده، با اسب یا و سایل دیگر عبور می کنید و مملو از کارهایی است که باید انجام دهید.

تقریباً هر سربازی که با آن روبرو می شوید می تواند متحیر شود و یا با دارت آرامش بخش به خواب رود.

سپس، آنها می توانند با چتر نجات به پایگاه بروند، جایی که آنها به تازه ترین استخدام در ارتش خصوصی شما تبدیل می شوند (حتی اگر برخی مجبور شوند چند روز را در تیپ بگذرانند، منتظر بمانند که اول متقاعد شوند).

شوخ طبعی کوجیما در کل بازی همچنان وجود دارد. در یک سری ماموریت های جانبی، شما باید به دنبال استخدام نیروهایی باشید که مدتهاست از تکرار پایگاه خود می گذرند و در چند سال گذشته در صحرا سرگردان بوده اند و همچنان به هدف خود وفادار مانده اند. یکی از این افراد را ردیابی کنید، و او از دست شما فرار خواهد کرد. شما باید راهی پیدا کنید تا بتوانید او را متقاعد کنید که رئیس او هستید، در آن زمان دیدار اشک آور اتفاق می افتد.

بزرگترین سرباز قرن 21

خالق بازی، هیدئو کوجیما، نزدیک به 30 سال است که مشغول ساخت بازی های Metal Gear با ناشر Konami است، و دنباله ها و پیش درآمدهایی را ایجاد می کند که بین آینده و گذشته یک جهان داستانی هزارتوی جاسوسی، جنگ های سرد و سلاح‌های هسته ای راه می رود که به عقب و جلو می روند. بین حوادث Metal Gear Solid: Peace Walker و Metal Gear اصلی 2010 ، بازی سازمخفیکاری 1987 که Big Boss نقش آنتاگونیست اصلی را بازی می کند، The Phantom Pain به عنوان نوعی “حلقه گمشده” بین این دو بازی است، فرصتی برای یادگیری چگونگی تبدیل Big Boss از یک قهرمان دلسوز به یک شرور برجسته.

این مأموریت‌ها شامل زندانیان در حال برافروختگی است از بین بردن فرماندهان نظامی یا از طریق ترور یا آدم ربایی. از بین بردن زیرساخت های نیروهای اشغالگر و موارد دیگر.

تعداد سلاح های گرم، مواد منفجره و سایر ابزارهایی که Mother Base می تواند برای استفاده Big Big در این زمینه تحقیق کند، حیرت انگیز است. به مرور زمان که بازیکنان Mother Base را توسعه می دهند و لیستی طولانی از متخصصان را که در طول ماموریت ها پنهان شده اند، به این ابزارها و تعداد زیادی از به روزرسانی ها برای هر کدام باز می شود.

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  یک بازی رادارگریز جهان باز است که توسط Kojima Productions ساخته شده و توسط Konami  منتشر شده است.

معرفی، نقد و بررسی بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain

تاریخ انتشار بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain

این بازی در تاریخ 1 سپتامبر 2015 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4،ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان در سراسر جهان منتشر شد.

این بازی نهمین قسمت از سری Metal Gear است که توسط Hideo Kojima به دنبال Metal Gear کارگردانی، نویسندگی و طراحی شده استSolid V: Ground Zeroes، پیش گفتاری مستقل که سال قبل منتشر شد و همچنین آخرین کارش در کونامی.

گیم پلی بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain یک بازی مخفی کاری است که در آن بازیکنان از یک منظر شخص سوم در یک جهان باز نقش مجازات شده “Venom” Snake را بازی می کنند.

عناصر گیم پلی بازی تا حد زیادی از Ground Zeroes تغییری نکرده بودند، به این معنی که بازیکنان باید از چندین نقطه در دنیای بازی دزدکی حرکت کنند، از محافظت دشمن جلوگیری کنند و بدون شناسایی باقی بمانند.

دوربین دوچشمی، نقشه، انواع سلاح ها، مواد منفجره و اشیا مبتنی بر خفا مانند جعبه های مقوایی و طعمه ها در کارنامه مار موجود است.

The Phantom Pain به دنبال یکی از سنت های سری، بازیکنان را ترغیب می کند تا بدون کشتن، با استفاده از سلاح های غیر کشنده مانند دارت آرامش بخش ، دشمنان را از بین ببرند.

بازیکنان ممکن است علاوه بر سفر پیاده یا سواره، با وسایل نقلیه مانند جیپ و تانک دنیای بازی را پیمایش کنند، و به دلیل کوهستانی بودن مکانهای خاص، بازیکنان می توانند به عنوان میانبر سنگ نوردی را انتخاب کنند.

آنها ممکن است خواستار پشتیبانی هلی کوپتر از سربازان دشمن شوند یا درخواست حملات هوایی کنند که می تواند منطقه مورد نظر را بمباران کند یا آب و هوای فعلی را تغییر دهد.

اسنیک می تواند همراهان هوش مصنوعی را فراخوانی کند از جمله Quiet، یک تیرانداز زن خاموش با توانایی های خارق العاده ؛ D-Horse ، اسبی که می تواند زره پوش کند و اسنیک را در سفر پنهان کند.

در The Phantom Pain تأکید زیادی بر تاکتیک ها شده است.

از همه مهمتر، به دلیل انعطاف پذیر بودن گیم پلی اصلی Phantom Pain، آزادید که این معماها را به روش خود حل کنید.

نظرات و انتقادات بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Phantom Pain هنگام تحسین مورد تحسین منتقدان قرار گرفت ، به دلیل مکانیک گیم پلی متنوع و بهم پیوسته و سطح آزادی بازیکن. با این حال ، روایت آن نظرات قطبی را دریافت کرد، به عقیده برخی فاقد عنوان Metal Gear است.

بررسی های بیشتر ، نیمه دوم و انتهایی تکراری داستان را هدف قرار داد که چندین نکته را حل نکرد، که با شواهد قاطع محتوای حذف شده مرتبط بود و برخی را وادار کرد که بازی را ناتمام منتشر کنند.

با وجود این ، The Phantom Pain از چندین نشریه امتیازات نقد و بررسی کاملی را کسب کرد و به عنوان یکی از بزرگترین بازیهای مخفی کاری در تمام دوران توصیف شد. نسخه کاملی از بازی Phantom Pain و Ground Zeroes با عنوان Metal Gear Solid V: The Definitive Experience در اکتبر 2016 منتشر شد.

 

 

 

2 thoughts on “معرفی، نقد و بررسی بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain

  1. مینا گفت:

    سلام خسته نباشید مطمئنا این کامنت بنده رو منتشر نمی کنید یه نکته برای شما دوست عزیزی که فکر می کنید با کپی کردن از سایت های دیگه موفق میشید تولید محتوا کنید واقعا کارتون زشته من جای شما بودم مطالب رو حذف میکردم و تولید محتوای واقعی میکردم. موفق باشید

    1. هادی گفت:

      سلام .ممنون از نقدتون. ولی ببخشید از کجا کپی کردیم؟ منبعمون سایت‌های خارجیه و از داخل از کسی کپی نکردیم.هیچوقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *