معرفی بازی

معرفی،نقد و بررسی بازی Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

آخرین بازی عظیم جهان باز برای شروع روز در یک سفر واقعی بوده است اما سرانجام تقریباً به اینجا رسید. مانند ماجراهای گرالت در بازی های Witcher، به شما اجازه می دهد تا در دنیای مفصلی پر از ماموریت‌های داستانی، ماموریت‌های جانبی و شخصیت‌های به یاد ماندنی کاوش کنید. برخلافThe Witcher ،Cyberpunk 2077 در دنیایی آینده نگرانه اتفاق می افتد.

بررسی اجمالی Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 چیست؟ یک RPG علمی تخیلی جهان آزاد از خالقان The Witcher3. حتی با رانندگی و ساختمان های قابل کاوش در یک داستان خیالی کالیفرنیا به نام Night City، حتی از آن بازی بزرگتر خواهد بود.

آیا می توانید در بازی سایبر پانک شخصیت ایجاد کنید؟ بله از این نظر مشابه سریMass Effect است. شما به عنوان یک شخصیت خاص به نام V بازی خواهید کرد، اما می توانید شکل ظاهری و انتخاب آنها را از یکی از دو صداپیشگانCherami Leigh یا John Flanagan تنظیم کنید.

شما همچنین دارای آمار و گزینه های گفتگو خواهید بود که نتایج را تحت تأثیر قرار می دهند.

2077 Cyberpunk- بازی - سایبرپانک

2077 Cyberpunk می توانید از طریق یک داستان اصلی شامل کیانو ریوز(به عنوان ستاره راک مرد جانی سیلورهند)، دزدی حافظه و تقویت انسان، در داخل و خارج از شهر شب رانندگی کنید، به کاوش در ساختمان ها بپردازید، و به هک، شلیک یا مذاکره بپردازید.
کلی در مورد سایبر پانک تحقیق کردیم تا تمام جزئیات مهم در مورد خلق شخصیت، مبارزه، کیانو، داستان و جهان را برای شما به ارمغان بیاوریم.

در اینجا همه آنچه در مورد Cyberpunk 2077 می دانیم آورده شده است.

تاریخ انتشار Cyberpunk 2077

سایبرپانک در ابتدا قرار بود در تاریخ 16 آوریل 2020 اکران شود، اما CD Projekt RED در ژانویه اعلام کرد که برای اتمام تست بازی، اصلاح و پرداخت به زمان بیشتری احتیاج دارد.

تاریخ انتشار به سپتامبر منتقل شد و سپس تاخیر دیگری در 18 ژوئن اعلام شد و Cyberpunk 2077 به 19 نوامبر منتقل شد. در پایان ماه اکتبر، این بار دیگر به تأخیر افتاد و اکنون در دسامبر منتشر خواهد شد.

با این تفاسیر کارمندان CD Projekt Red ساعت های اضافی را مشغول کار هستند زیرا در هنگام راه اندازی اشکالاتی را به خود اختصاص می دهند.

Cyberpunk 2077 در تاریخ 10 دسامبر برای رایانه های شخصی ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و Stadia عرضه می شود. 60 دلار است و همچنین با PS5 و Xbox Series X اجرا خواهد شد، اما تا سال دیگر پچ نسل بعدی برای آن سیستم دریافت نمی کند.

2077 Cyberpunk - بازی - سایبرپانک

جنگ و گان پلی در بازی Cyberpunk 2077 چگونه است؟

به نظر می رسد گزینه های زیادی برای حل اختلاف وجود دارد به عنوان مثال، صحبت کردن، هک کردن، مخفی کاری اما Cyberpunk 2077 تا حدی یک تیرانداز اول شخص است. به نظر می رسد شبیه به شبیه سازی های همه جانبه مانند Deus Ex است.

پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو ایستگاه‌های بازی مهیج
اینجا مشاهده کنید

شخصیت کیانو ریوز کیست؟ ریوز در حال بازی در نقش جانی سیلورهند، شخصیتی شناخته شده از بازی اصلی رومیزی سایبر پانک در سال 1988 است. او به عنوان “یک شبح دیجیتال” در V آویزان خواهد شد، بنابراین شما باید تعداد زیادی از او را در طول بازی ببینید.

Cyberpunk 2077 چه نوع سلاح خواهد داشت؟

Cyberpunk 2077 یک RPG اول شخص است که کاملاً به گیم پلی FPS گرایش دارد، بنابراین تعداد زیادی اسلحه وجود دارد اما شما نیز گزینه های زیادی دارید. در اینجا سه ​​کلاس اسلحه وجود دارد که هر کدام از آنها دارای انواع مختلفی هستند که شما می توانید مانند تپانچه یا اسلحه با آنها آشنا شوید و به دنبال آنها انواع سلاح از نزدیک وجود دارد:

سلاح های قدرتی

سلاح های قدرت نزدیکترین اسلحه به اسلحه های روز است. تفاوت عمده این است که آنها قادر به گلوله باران گلوله ها از سطح هستند بنابراین شما می توانید دشمنانی را که در پشت گوشه ها پنهان شده اند شلیک کنید. با هدف گرفتن می توانید ببینید که چگونه گلوله های شما با یک خط پیش نمایش مفید پرش می کنند.

سلاح های فنی

سلاح های تک (Tech Weapons) اسلحه هایی با فشار زیاد هستند که از فناوری الکترومغناطیسی برای شلیک گلوله های فلزی جامد استفاده می کنند. این مهمات فوق العاده قدرتمند می توانند به دیوارها نفوذ کنند، بدین معنا که شما می توانید به دشمن ضربه بزنید حتی قبل از شکستن درب مخفیگاه آنها.

سلاح های هوشمند

سلاح های هوشمند دارای فناوری ردیابی دشمن هستند که به شما اجازه می دهد گلوله ها اهداف را تعقیب کنید حتی اگر مستقیماً آنها را هدف قرار ندهید. مانند سلاح های قدرت، این یک ترفند مفید برای هدف قرار دادن اهداف در گوشه و کنار است.

سلاح های آشوبگر

سلاح های Melee ممکن است اسلحه های آینده نگرانه نباشند اما از فن آوری پایین نیز برخوردار نیستند. اندی علاقه خاصی به کاتانای Black Unicorn داشت که در طول 15 ساعت حضور در سایبر پانک در ماه نوامبر پیدا کرد.

ظروف سایبری

برای یک تعهد جدی تر، شما همچنین می توانید بدن خود را با کاشت افزارهای سایبری به سلاح مورد علاقه خود تبدیل کنید. بازوهای وحشتناک Mantis Arms، بازوهای بسیار قوی Gorilla و یک سیستم پرتاب Projectile وجود دارد که اساساً یک نارنجک انداز در دست شماست. درباره راهنمای سلاح های بازی Cyberpunk 2077 می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آنچه می خواهید تجهیزکنید، بیابید.

شخصیت V در بازی Cyberpunk 2077

شما شخصیت V را که در Night City زندگی می کند و به دنبال کسب چندین امتیاز بزرگ برای ورود به رده بالای جهان جنایتکار است ، ایجاد و کنترل می کنید. وی صاحب یک آپارتمان و گاراژ است. V برای ارتقا و خرید کاشت افزارهای سایبری باید با “ripperdoc” مشورت کند. بازارهای سیاه توانایی های درجه نظامی را ارائه می دهند. نادر بودن هر تجهیزات مشخص توسط سیستم ردیف رنگی نشان داده می شود. V می تواند پوشش، هدف، دویدن، پرش، پرش مضاعف و لغزش را بپوشاند. آنچه که Cyberpunk واقعاً است ، یک بازی بزرگ نقش آفرینی اکشن است. V این مکانها را با پای پیاده و در وسایل نقلیه حرکت می کند، که در معرض دید اول یا سوم شخص قرار دارند. عابران پیاده در برابر برخورد وسایل نقلیه آسیب پذیر هستند. بسته به مکان ، اگر V مرتکب جرمی شود ممکن است از اجرای قانون مطلع شود. ایستگاه های رادیویی برای گوش دادن در دسترس هستند. آنچه که نیست نگاهی به آینده بازی است. در عوض، به نظر می رسد خلاصه ای از جایی است که ما از زمان تولید Xbox 360 به بازی آمده ایم.

معرفی، نقد و بررسی بازی Hitman 3
اینجا مشاهده کنید

بازی Cyberpunk 2077 ترکیبی از چند بازی

به نظر می رسد یک بازی ساخته شده توسط افرادی است که به اطراف نگاه می کنند تا ببینند چه کار می کند مانند دنیای باز Grand Theft Auto، هک Watch Dogs، نقشه‌های پر از تلاش Assassin’s Creed، مبارزه و پیشرفت شخصیت Fallout، سیستم گفتگوی Mass Effect، بتمن: جرم Arkham Knight تحقیقات صحنه، و درختان مهارت هر بازی.

در همان زمان، سایبر پانک خیلی چیزهای جدیدی را امتحان نمی کند. این احساس بزرگ و گران است و متناسب بودن همه این قطعات در کنار هم چالشی غیرممکن به نظر می رسد. اما به همین دلیل، بازی سایبرپانک 2077 نگاهی اجمالی به مکان ما دارد و نه آنچه بعدی است. بازی Cyberpunk 2077 دنیایی از امکانات را پیشنهاد می کند ، اما این فقط یک پیشنهاد است من فکر می کنم بازی Cyberpunk 2077 هیجانات زیادی را در بازی ارائه می دهد که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. اما در چند زمینه اصلی برای من کوتاه است و بسیاری از آنها محصول جانبی جاه طلبی آن است. مسئله این است که دنیای Cyberpunk 2077 احتمال بسیار زیادی را پیشنهاد می کند. ساختمانهای بزرگ که خط افق شهر را تشکیل می دهند، فضاهای داخلی وسیعی را نشان می دهد که واقعاً وجود ندارند. بازرگانان با تعداد محدودی از دلار یورو، اقتصادی شبیه سازی شده را پیشنهاد می کنند که در بازی نیست. خیابان های شلوغ احتمالات لحظه‌های داستانی فوری را نشان می دهد که تقریباً هرگز واقعاً اتفاق نمی افتند.

2077 Cyberpunk - بازی - سایبرپانک

و البته هیچ بازی علاوه بر همه آنچه سایبر پانک ارائه می دهد همه این موارد را ندارد. اما نکته این است که Cyberpunk 2077 چنان بلند پروازانه است که انتظارات بیشتری از آن دارید. و وقتی چیزی از دست می رود ، به کل تجربه آسیب می زند.

گیم پلی بازی Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk یک RPG جهان باز و غیرخطی با سبک FPS است که در آن بازیکنان می توانند شخصیت خود را به شدت متناسب با سبک بازی خود تنظیم کنند. بازی با اسلحه، اکتشاف، انتخاب بازیکن و فعالیت هایی از جمله هک کردن باید به طور گسترده در طول بازی همراه با ماموریت ها، ماموریت ها و اهداف به روش های مختلف انجام شود. یکی از این نمونه های گیم پلی شخصیت های غیر انگلیسی زبان است که در سراسر شهر شب نمایش داده می شوند. بازیکنان ممکن است ملزم به خرید مترجم شوند تا با درک سطح مختلفی از موفقیت بر اساس کاشتی که خریداری می کنند، از آنها کاشته شود. جهان آب و هوایی پویا و یک چرخه شبانه روز خواهد داشت تا آن را کاملا غوطه ور کند.

معرفی، نقد و بررسی بازی Mortal Kombat11
اینجا مشاهده کنید

تیم CD Project و ساخت بازی Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 یک بازی ویدیویی اکشن نقش آفرینی در آینده است که توسط CD Project تولید و منتشر شده است.
Cyberpunk 2077 با استفاده از REDengine 4 توسط تیمی در حدود 500 نفر ساخته شد که بیش از تعداد بازی قبلی استودیو The Witcher 3: Wild Hunt 2015 بود.
CD Projekt یک بخش جدید را در Wrocław ، لهستان راه اندازی کرد و برای کمک به تولید با Digital Scapes ، Nvidia ، QLOC و Jali Research همکاری کرد.

2077 Cyberpunk- بازی - سایبرپانک

شخصی سازی شخصیت در بازی 2077 Cyberpunk به سلیقه خودتان میباشد

شخصیت خودت در بازی Cyberpunk 2077  بساز

Cyberpunk 2077 در دیدگاه اول شخص به عنوان V، مزدوری بازی می شود که صدای وی، صورت، مدل مو، نوع بدن و اصلاحات، پس زمینه و لباس قابل تنظیم است.
دسته های Stat – Body ، Intelligence ، Reflexes ، Technical و Cool – تحت تأثیر کلاس های شخصیتی که بازیکنان تصور می کنند، می شوند: NetRunner (هک) ، Techie (ماشین آلات) و Solo (مبارزه ای).

با سلاح های نزدیک جنگ می توان با حملات نظامی مقابله کرد.
سه نوع سلاح با فاصله وجود دارد که همه آنها قابل شخصی سازی و اصلاح هستند: Power (استاندارد) ، Tech (که به دیوارها و دشمنان نفوذ می کنند) و Smart (با گلوله های آهسته).
سلاح های دوربرد مجهز به گلوله های ریکوش در جهت هدف هستند و سرعت آنها را در زمان گلوله کاهش می دهند. چهار نوع آسیب می تواند ایجاد شود و در برابر آن مقاومت شود  فیزیکی، حرارتی، EMP و شیمیایی. استفاده از سلاح باعث افزایش دقت و سرعت بارگیری مجدد می شود که در انیمیشن های کاراکتری نمایان می شود.در سایبر پانک  اسلحه سازان سلاح ها را تعمیر و به روز می کنند. بازی را می توان بدون کشته شدن کسی به پایان رساند ،با گزینه های غیر کشنده برای سلاح ها و تجهیزات سایبری.

2077 Cyberpunk - بازی - سایبرپانک

نگاهی به جزئیات بازی Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk یک RPG جهان باز و غیرخطی با سبک FPS است که در آن بازیکنان می توانند شخصیت خود را به شدت متناسب با سبک بازی خود تنظیم کنند. بازی با اسلحه، اکتشاف، انتخاب بازیکن و فعالیت هایی از جمله هک کردن باید به طور گسترده در طول بازی همراه با ماموریت ها، ماموریت ها و اهداف به روش های مختلف انجام شود. یکی از این نمونه های گیم پلی شخصیت های غیر انگلیسی زبان است که در سراسر شهر شب نمایش داده می شوند. بازیکنان ممکن است ملزم به خرید مترجم شوند تا با درک سطح مختلفی از موفقیت بر اساس کاشتی که خریداری می کنند، از آنها کاشته شود. جهان آب و هوایی پویا و یک چرخه شبانه روز خواهد داشت تا آن را کاملا غوطه ور کند.

برای بررسی بازی بعدی کدام عنوان را پیشنهاد می‌دهید؟

مشتاقانه منتظر ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما در خصوص این مطلب هستم. بدین منظور از قسمت دیدگاه‌های مطلب استفاده نمایید.
اگر در زمینه خرید و فروش کنسول و نصب بازی سوالی دارید یا به مشاوره نیاز دارید از طریق تماس باما مطرح نمایید.
با تشکر از همراهی شما عزیزان🌷

یا‌حق
نویسنده: هادی کاظمی حسینی

Back to list

مطالب مرتبط

11 thoughts on “معرفی،نقد و بررسی بازی Cyberpunk 2077

  1. علی گفت:

    سلام . بازی فوق العاده ایه من که از همه لحاظ عاشقشم. مررسی بابت مطالبت عالیتون

    1. hadi kazemi گفت:

      تشکر دوست عزیز

    2. hadi kazemi گفت:

      بازی پر طرفداریه و خیلی وقته منتظرش بودیم که بیاد

  2. آریا گفت:

    سلام. این بازی خیلی مهیج و فوق العاده اس من خودم طرفدار سفت و سختشم ،بابت مقاله ی جالبتونم ممنون

    1. hadi kazemi گفت:

      خواهش میکنم

  3. قاسم گفت:

    سلام
    با معرفی این بازی من مشتاق شدم هرچه سریعتر تهیه اش کنم
    خیلی باید جالب باشه😍🤩

    1. hadi kazemi گفت:

      نظر لطفتونه. ممنونم

  4. حامد گفت:

    بالاخره بعد این همه انتظار منتشر شد .
    ولی قیافه کیانو ریوز رو جالب در نیوردن .حیف
    ولی دمتون گرم زحمت میکشید مطالب مفید درمورد بازی ها میذارید.

    1. hadi kazemi گفت:

      خواهش میکنم نظر لطفتونه

  5. احمد گفت:

    خیلی هم عالییییییی

    1. hadi kazemi گفت:

      خوشحالم که خوشتون اومد از این بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *