معرفی بازی

معرفی، نقد و بررسی بازی Hitman 3

با توجه به مطلب هفته‌ی گذشته لازم شد مطلب این هفتمون هم در خصوص بازی هیتمن  باشه و نسخه جدیدی که چندی پیش منتشر شد را مورد بررسی قرار بدیم.

اگر از مطلب هفته‌ی پیش خوشتون اومده و طرفدار بازی هیتمن هستید ادامه این مطلب رو از دست ندید.

معرفی بازی هیتمن 3

Hitman 3   یک بازی مخفی کاری است که توسط IO Interactive برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X / S ، استادیا ساخته شده و منتشر شده است تحت عنوان Hitman: World of Assassination و نینتندو سوییچ  در تاریخ 20 ژانویه 2021. این هشتمین قسمت اصلی از سری Hitman و آخرین ورود در سه گانه World of Assassination است، پس از Hitman (2016) و Hitman 2 (2018). داستان تک نفره به این نتیجه می رسد که قوس توطئه در هیتمن آغاز شده است، و قاتل مهندس ژنتیک عامل 47 و متحدانش را دنبال می کند در حالی که آنها رهبران پراویدنس، سازمان مخفی کنترل امور جهان را شکار می کنند. Hitman 3 نظرات مثبت منتقدان را دریافت کرد.

بازی Hitman3

گیم پلی بازی Hitman 3 

Hitman 3 مانند اسلاف خود یک بازی مخفی کاری است که از دید سوم شخص انجام می شود و بازیکنان بار دیگر کنترل عامل 47 قاتل را به دست می گیرند.

در این بازی، 47 به مکان های مختلف سفر می کند و ترورهای قراردادی را انجام می دهد، داستان دو مورد آخر را ادامه می دهد بازی ها. بازی اصلی دارای شش مکان جدید است: دبی، دارتمور، برلین، چونگ کینگ، مندوزا و یک پایان نامه در کوههای کارپات، رومانی. دارندگان Hitman یا Hitman 2 می توانند نقشه ها، سطح و پیشرفت آنها را به Hitman 3 وارد کنند.

مکان های جدید در Hitman 3 شامل میانبرهای مداوم ، ویژگی جدید گیم پلی این سری است. هر مرحله شامل تعدادی از درهای قفل شده اولیه است که فقط از یک طرف قابل باز شدن است. با باز شدن قفل، این درها در تمام مسیرهای بازی در آینده باز می مانند و اجازه می دهند با سرعت بیشتری به مکانهای بسته بیایند.

قابلیت VR بازی هیتمن 3

این بازی از قابلیت سازگاری PlayStation VR در نسخه PlayStation 4 با پشتیبانی از PlayStation 5 از طریق سازگاری به عقب برخوردار است. عملکرد VR همچنین به صورت یکپارچه به عقب برای سطوح وارد شده از دو ورودی قبلی اعمال می شود. برخلاف Hitman 2، هیچ حالت چند نفره ای وجود ندارد، با Sniper Assassin که فقط یک نفره است، و حالت شبح کاملا حذف می شود

داستان ماموریت‌های مامور47 در هیتمن 3

در جریان وقایع Hitman 2 ، عامل 47 حرفه ای قاتل و سرپرست وی ، دیانا برنوود، از آژانس قراردادهای بین المللی (ICA) جدا شدند و با لوكاس گری مزدور مزدور، نیروهای خود را برای نابودی پراویدنس، اتحادی از مدیران شركت ها و صنعتگران كه به طور جمعی دارای اختیارات گسترده بودند، متحد كردند. نفوذ سیاسی، نظامی و اقتصادی جهانی. در حالی که 47 و گری به دنبال ایجاد انتقام از Providence برای ایجاد و بهره برداری از هر دو آنها به عنوان یک قاتل یکبار مصرف و شبیه سازی شده از بدو تولد، دیانا انگیزه قتل پراویدنس بر پدر و مادرش سالها پیش است، و نمی داند که 47، در آن زمان تحت کنترل Providence ، کشتن این سه نفر آرتور ادواردز، ثابت و فرمانده دوم پراویدنس را که سه شریک پیشرو در مشاغل – کارل اینگرام ، مارکوس استویوزانت و الکسا کارلایل – را شناسایی کرد، دستگیر کردند اما بعداً فرار کردند، و بلافاصله دارایی های شرکای شرکا را برای خود تصرف کردند.

بازی Hitman3

با همكاری، 47 و گری اینگامام و استویو‌سانت را در دبی هنگام افتتاح برج الغزالی (نسخه جعلی از برج خلیفه) و كارلایل را در منزل اجدادی خود در دارتمور از بین بردند. پس از مرگ شرکا، ادواردز کنترل کامل پراویدنس را به دست می گیرد و مزدورانی را به خدمت می گیرد که گری و دیانا را اسیر می کنند. گری برای اطمینان از دستگیری 47 نفر دست به خودکشی می زند.

ماموریت‌های هیجان انگیز اما خونسرد مامور47 

47 قرار ملاقات با هکر اولیویا هال، تنها متحد قابل اعتماد گری ، در برلین را ترتیب می دهد. با نفوذ به ICA که آنها را دنبال می کند، 47 نفر با نفوذ به یک کلوپ شبانه مجاور که توسط یک باشگاه موتور سیکلت غیرقانونی اداره می شود، و از بین بردن تعدادی از عوامل لباس شخصی ICA ، از تعقیب جلوگیری می کنند. 47 و هال که قادر به یافتن مکان ادواردز نبودند و هنوز تحت تعقیب ICA قرار دارند، تصمیم می گیرند با افشای آن در معرض دید عموم، ICA را متوقف کنند. 47 “هاش” و ایموژن رویس، ناظران مرکز ذخیره سازی اطلاعات ICA در چونگ کینگ ، چین را حذف می کند، و به هال اجازه می دهد تا تمام داده های عملیاتی ICA را بدزدد و منتشر کند ، در حالی که تمام سوابق 47 و دیانا را حذف می کند. ICA به طور غیرقابل بازگشت مصالحه می شود و مجبور به تعطیلی می شود و به عنوان یک قاتل به کار 47 پایان می دهد.

بازی Hitman3

در همین حال، ادواردز تلاش می کند تا دیانا را به عنوان جانشین خود به عنوان ثابت تبدیل کند و با افشای سرانجام کشته شدن پدر و مادرش به دنبال خیانت 47 ساله او است. به نظر می رسد دیانا با طرفین معامله دو طرفه انجام می شود ، و پیشنهاد ادواردز را در حالی که 47 نفر را به اجتماع اعضای پراویدنس در مندوزا ، آرژانتین دعوت می کند ، قبول می کند ، جایی که به او دستور داده می شود دون یتس و تامارا ویدال ، تنها افرادی که مخالف جانشینی دیانا هستند ، را از بین ببرد تا وی بتواند برچیده شود.

اگرچه او از دستورات او پیروی می کند، بالاخره اعتماد طولانی مدت 47 سالگی به دیانا متزلزل می شود و ظاهراً ترس او هنگامی درک می شود که دیانا او را با سم ناتوان کند و با قتل والدینش روبرو شود.

بازی Hitman3

با‌چشم باز بخواب

در یک کابوس، چشم انداز گری 47 را ترغیب می کند که دیانا به او خیانت نکرده، بلکه به او کمک کرده تا ادواردز را در دسترس او قرار دهد. 47 بیدار در زندان قطار در حال حرکت در منطقه رومانی در کوههای کارپات، و ادواردز نیز در آن سوار است. اگرچه ادواردز قصد دارد با پاک کردن حافظه خود با تزریق سرم، بار دیگر 47 را به یک قاتل برای پراویدنس تبدیل کند ، اما 47 نفر آزاد می شوند ، یا ادواردز را می کشند یا سرم به او تزریق می کنند و به جنگل مجاور فرار می کنند. در همین حال ، دایانا به عنوان ثابت قدرت را به دست می گیرد و اعضای پراویدنس را مجبور به استعفا از سمت های رهبری خود در شرکت های بزرگ جهانی می کند و ساختار قدرت پراویدنس را از بین می برد. یک سال بعد، 47 بار دیگر با دیانا متحد می شوند و این زوج به ترتیب به عنوان ابزاری برای کنترل قدرت نخبگان جهانی ، به عنوان قاتل و کنترل کننده به نقش های قبلی خود باز می گردند.

 

در پایان پنهانی، اگر 47 در هنگام رویارویی با ادواردز به خود سرم تزریق کند، او از دست می رود، و بعداً در یک اتاق پر از خواب بیدار می شود، با صدای ادواردز که به او می گوید: “بیدار شو، بیدار شو دوست من ، بیدار شو، یک روز جدید رسیده است.

امیدوارم که از نقد و بررسی بازی خوشتون اومده باشه.

برای بررسی بازی بعدی کدام عنوان را پیشنهاد می‌دهید؟

مشتاقانه منتظر ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما در خصوص این مطلب هستم. بدین منظور از قسمت دیدگاه‌های مطلب استفاده نمایید.
اگر در زمینه خرید و فروش کنسول و نصب بازی سوالی دارید یا به مشاوره نیاز دارید از طریق تماس باما مطرح نمایید.
با تشکر از همراهی شما عزیزان🌷

یا‌حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *